|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:20 am
Taormina Mijn god! gonk Ik voel me verschrikkelijk. Ik ben waanzinnig verkouden, de leden van mijn guild hebben niet naar me geluisterd en ik krijg om de paar minuten een niesbui. hoezo luisteren ze niet? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 11:25 am
ik heb eindelijk een japanner in mijn msn lijst blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 3:09 am
Ze RP'den niet volgens mijn regels. Maar ach, het is al weer goed. I kan mijn shop niet editen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 5:26 am
on my mind:
-mijn vriendin is voor een week op vakantie sad -beste vriend komt vandaag thuis smile -iemmand haat mij zonder reden confused -tas ophalen bij de schoenmaker -vakantie biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 6:21 am
Had kleren naar een andere avater gestuurd...en nou kan ik ze niet meer trug sturen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 6:42 am
Cassidy92 Had kleren naar een andere avater gestuurd...en nou kan ik ze niet meer trug sturen stare Waarom niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 6:58 am
number_17 on my mind: -mijn vriendin is voor een week op vakantie sad -beste vriend komt vandaag thuis smile -iemmand haat mij zonder reden confused -tas ophalen bij de schoenmaker -vakantie biggrin Jammer van je vriendin crying Maar je zult vast extra blij zijn als ze terug is! Welke idioot haat je zonder reden? Waar slaat dat nou op? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:31 am
Niks intressants on my mind... *probeert gold te verdienen*... nog maar 5000....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:33 am
Uumie-chan number_17 on my mind: -mijn vriendin is voor een week op vakantie sad -beste vriend komt vandaag thuis smile -iemmand haat mij zonder reden confused -tas ophalen bij de schoenmaker -vakantie biggrin Jammer van je vriendin crying Maar je zult vast extra blij zijn als ze terug is! Welke idioot haat je zonder reden? Waar slaat dat nou op? O_o tuurlijk en ik kan haar ook nog gewoon bellen en smsen mrgreen en die idioot zit hier ook bij de guild geloof ik dus ik noem geen namen... maar die persoon haat me omdat ik een iedereens vriend ben ofzo confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:35 am
number_17 Uumie-chan number_17 on my mind: -mijn vriendin is voor een week op vakantie sad -beste vriend komt vandaag thuis smile -iemmand haat mij zonder reden confused -tas ophalen bij de schoenmaker -vakantie biggrin Jammer van je vriendin crying Maar je zult vast extra blij zijn als ze terug is! Welke idioot haat je zonder reden? Waar slaat dat nou op? O_o tuurlijk en ik kan haar ook nog gewoon bellen en smsen mrgreen en die idioot zit hier ook bij de guild geloof ik dus ik noem geen namen... maar die persoon haat me omdat ik een iedereens vriend ben ofzo confused ik was het echt niet, ik zweet het xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:37 am
yentl ik was het echt niet, ik zweet het xp nee jij bent het niet mee wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:52 am
number_17 yentl ik was het echt niet, ik zweet het xp nee jij bent het niet mee wink wist ik wel xp (maar, wie moet ik vanavond doden in zijn slaap? ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 4:00 am
yentl number_17 yentl ik was het echt niet, ik zweet het xp nee jij bent het niet mee wink wist ik wel xp (maar, wie moet ik vanavond doden in zijn slaap? ninja ) haar... en meer zeg ik niet... als iemmand mij haat omdat ik meer vrienden heb ofzo is dat haar probleem xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 4:02 am
number_17 yentl number_17 yentl ik was het echt niet, ik zweet het xp nee jij bent het niet mee wink wist ik wel xp (maar, wie moet ik vanavond doden in zijn slaap? ninja ) haar... en meer zeg ik niet... als iemmand mij haat omdat ik meer vrienden heb ofzo is dat haar probleem xp oei, dus het is een meisje (is het ella ninja ) hoe, gewoon met een ijzerdraadje om de nek, of wil je het proffesioneel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 4:07 am
Darlaa Cassidy92 Had kleren naar een andere avater gestuurd...en nou kan ik ze niet meer trug sturen stare Waarom niet? dan komt er dit te staan als ik het wil convirmen: Error transfering items from inventory, refresh trade window and try again stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |