|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 12:12 pm
drop dead yes
hoeveel betekent je mobieltje voor je en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 12:22 pm
Ach, het belt, sms-t en je k**t er nog andere leuke dingen mee doen, wel vind ik het leuk om er 1 te hebben, maar zo ontzettend vaak wordt ik niet gebelt, dus het valt nog wel mee rolleyes
hoe had je geheten als je een jongetje/meisje was?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 12:00 am
Ik denk iets van Mike. Mijn ouders wisten al dat ik een meisje was, dus hebben nooit over een jongensnaam nagedacht. Ze wilden echter een naam waar niet mee gepest kon worden. En Mike... I dunno... lijkt op mijn huidige naam en om 1 of andere reden heb ik gewoon dat gevoel
Hoeveel diskettes hebben jullie nog thuis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 4:03 pm
Een stuk of 20 denk ik.. Van die oude instaleer programmas, MS dos dingen en spelletjes/school werk van vroeger.
Hoe laat ga je door de week naar bed? En hoe laat moet je dan op?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 02, 2008 10:38 am
Ik ga door de week meestal om kwart voor 10/ 10uur naar boven, en lig er rond half 11 in! wink Dan moet ik om 7 uur weer opstaan voor schoooool! 3nodding xd
Ben je blij??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 06, 2008 9:47 am
Op dit moment niet echt.
Volg jij de Joran van der Sloot hype?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 1:58 pm
Nopes; was dat al niet een maand geleden?
Aardrijkskunde of Geschiedenis en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 11:04 pm
Was al een maand geleden, maar met al die updates en dingen laatst razz Bij Jensen etc. etc.
Dan kies ik.. aardrijkskunde. Waarom.. omdat ik aan geschiedenis een erg langdradige gedachte heb. Mijn leraar was altijd volle uren aan het praten, aan het praten en aan het praten. Af en toe zong hij dan een frans lied en stond door het lokaal te macheren. Voordrest was het wel een heel relaxte man, daar niet van. Maar door de langdradige verhalen boeide het me niet zo + aardrijkskunde vond ik altijd erg intressant, vooral de dingen over bijvoorbeeld vulkanen.
Welke thee drink jij het liefst en hoe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 10:58 am
hmmm.. ik drink veel verschillende soorten... Maar de lekkerste is toch Rooibos! heart met natuurlijk een klein schepje suiker :p
Spaar jij de Smurfen, en wat vind je van ze??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 5:08 pm
Nope, ik spaar ze niet. Heb er 2 geloof ik. Me schoonmoeder heeft er ook een paar, vind ze wel geinig. Baby smurf is lief ^^ Zou ze alleen nooit sparen ofzoiets dergelijks. Bij mij kenne ze zo de prullebak in behalve baby smurf dan 4laugh
Heb jij wel eens last van rsi (gehad)? (voor de mensen die niet weten wat het is --> google!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 1:53 pm
meerdere soorten XD maar gelukkig nooit heftig
ken je elfquest en wat vind je er van? (www.elfquest.com)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 8:52 am
elfquest is kicken... ben er als sinds mijn 15e fan van (wordt over een maand 28 )... en heb het zelfs groot op de schutting mogen schilderen. Winnowill rules!!!! (check my journal)
wat luister je graag voor muziek en heb je die artiest wel eens live gezien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 11:15 am
bee gees en blof
en de eerste is wat lastig sinds er eentje dood is sad
Gebruik je lotion voor je handen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 11:27 pm
Nee meestal niet, tenzij ik toevallig me benen insmeer want sja dan komt het ook aan me handen wink
Draag je liever laarzen of gympies/sneakers?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 1:01 pm
sneakers, maar nog liever sandalen!!
hebben jullie thuis nog een vaste telefoon en wordt die vaak gebruikt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|