|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 3:38 pm
One wise lesson: do NOT feed the troll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:08 am
Nóóóh,.. ik heb me verslapen. Ik wilde eigenlijk redelijk vroeg opstaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:23 am
Ik weet niet eens wat Trolls eten!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:25 am
kittyocean Ik weet niet eens wat Trolls eten!! chocolade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:26 am
Hoorde ik iemand chocolade zeggen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:54 am
jaaa 8D chocolade pepernoten <3 (ik heb het er alleen niet voor over om van de 1ste verdieping te springen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:18 am
I won't change to fit your man... O.o Wat sleeechht! Ik ben hier al 3/4 maand niet geweest, begin ik weer te posten, en NIEMAND zegt er iets over! emo Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:51 am
Newborn Requiem I won't change to fit your man... O.o Wat sleeechht! Ik ben hier al 3/4 maand niet geweest, begin ik weer te posten, en NIEMAND zegt er iets over! emo Take me as I am. WOA JE BENT WEER TERUG!! 8D
feestje cheese_whine 8D
-het komt doordat hier best wel veel mensen binnen lopen en weer weggaan-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 4:54 am
I won't change to fit your man... Dan ben ik net een ninja! Of een emo... Ik val niet op. xDD
Gaat alles goed hier? Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 5:08 am
Doe maar ninja. Is wat beter dan emo.
Hier in de guild is niet echt schokkends veel gebeurt volgens mij (in die tijd dat jij vermist was). ;O Wat nieuwe mensen bijgekomen en wat oude mensen die zijn teruggekeerd :]
Hoe is het trouwens met je vinger, die dat ''ongelukiets'' heeft gehad? Je kan weer gewoon werken neem ik aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 5:17 am
I won't change to fit your man... Ik heb maar 4 dagen thuis gezeten. razz Is zo goed als dicht, allemaal. Nu moet ik de beweging er weer in krijgen. Buigen wil wel, alleen het strekken nog niet echt. Maar gaat goed. biggrin Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 6:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 7:25 am
=____=||| verkouden en ik zit te wachten op iets dat ik besteld heb D8 ik ben ongeduldig XD (het kan nog wel een paar dagen duren -___-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 8:15 am
Dan moet je iets zoeken om de tijd te doden ;D En een lekkere kom soep opeten. Doet het meestal wel goed bij een verkoudheidje :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|