|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 8:36 am
xz791 Lorraaa ''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was. Natuurkunde is anders nog wel een nuttig (en leuk) vak. sweatdrop hehe ik begrijp wel dat het nuttig is :] De lessen zijn alleen een beetje saai maar dat komt voornamelijk door de docent die ik heb, en m'n boeken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 8:49 am
Dashinator het ging vandaag al veel beter... ik heb de hele dag met een vriendin rond gehangen Plezier kan veel doen =D Fijn om te horen dat je je beter voelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 10:18 am
kittyocean Dashinator het ging vandaag al veel beter... ik heb de hele dag met een vriendin rond gehangen Plezier kan veel doen =D Fijn om te horen dat je je beter voelt Zeissothafar says: Inderdaad, school werkt vice versa. Donderdag was ik zo ziek als een hond en toch naar school gegaan. De rest van de middag heb ik komedie films gekeken en de volgende dag kwam ik kiplekker uit mijn bedje gerold (nog steeds hoestend, maar het gaat om het idee). DUS!! Zet een onderbroekenlol film op en kruip in je nest wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 10:20 am
Lorraaa xz791 Lorraaa ''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was. Natuurkunde is anders nog wel een nuttig (en leuk) vak. sweatdrop hehe ik begrijp wel dat het nuttig is :] De lessen zijn alleen een beetje saai maar dat komt voornamelijk door de docent die ik heb, en m'n boeken. Zeissothafar says: Wij mogen met appeltaart en schoenen gooien smile Heb ik donderdag een examen natuurkunde, is die gozer er morgen niet >,< Dat wordt dus een 1. Plasma tv's klinkt trouwens prettiger dan lopende en staande golven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 1:07 am
Zeissothafar Lorraaa xz791 Lorraaa ''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was. Natuurkunde is anders nog wel een nuttig (en leuk) vak. sweatdrop hehe ik begrijp wel dat het nuttig is :] De lessen zijn alleen een beetje saai maar dat komt voornamelijk door de docent die ik heb, en m'n boeken. Zeissothafar says: Wij mogen met appeltaart en schoenen gooien smile Heb ik donderdag een examen natuurkunde, is die gozer er morgen niet >,< Dat wordt dus een 1. Plasma tv's klinkt trouwens prettiger dan lopende en staande golven.Veel plezier dan met het begrijpen van dat hele plasma gebeuren ^^ Hoefde hem gelukkig niet meer te maken zolang ik maar de basis neerzette van hoe dat ding werkte. Lorraaa xz791 Lorraaa ''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was. Natuurkunde is anders nog wel een nuttig (en leuk) vak. sweatdrop hehe ik begrijp wel dat het nuttig is :] De lessen zijn alleen een beetje saai maar dat komt voornamelijk door de docent die ik heb, en m'n boeken. Vraag dan aan je docent of die het wat leuker wil brengen. Zoals zonder vooraankonding met de hele groep een potje gaan basketballen terwijl je natuurkunde hebt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 1:17 am
Sssst! Dan hoor je dat ik niets te zeggen heb XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 6:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 7:02 am
FEAR THE DRESDEN CAT !! >:3
xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 7:45 am
1X 180 triple chocolate cookies 2X 100 gram rittersport wit/hazelnoot 4X 75 gram c1000 melk/hazelnoot samen 5 euro... (niet eens mijn geld... maar gewonnen met een weddenschap)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 11:25 am
Dashinator 1X 180 triple chocolate cookies 2X 100 gram rittersport wit/hazelnoot 4X 75 gram c1000 melk/hazelnoot samen 5 euro... (niet eens mijn geld... maar gewonnen met een weddenschap) ................... choco...... -puppy eyes-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:13 pm
triple chocolate cookies zijn al op rolleyes en als je wilt... zou je toch moeten langs komen... ik stuur niets op...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:21 pm
Dashinator triple chocolate cookies zijn al op rolleyes en als je wilt... zou je toch moeten langs komen... ik stuur niets op... daar dacht ik net ook aan... ach ja... ik eb gelukkig hier nog choco... ook al is het zonde om dat nu te gaan eten met die buikpijn.... hmmm een andere keer dus chocolade eten... nu moet ik het maar doen met fruit ofzo (bananen genoeg...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:36 pm
YAY ik krijg binnen kort weer 5 euro aan chocola =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:43 pm
hoe doe je dat?...... wat voor een weddenschap eigenlijk? -is nieuwsgierig-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 1:07 pm
vrij nutteloze weddenschappen... gewoon... kijken of je dingen durft... iemand dacht dat ik niet van de 1ste verdieping af durfde te springe...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|