|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 7:57 am
Arachnaphobia Dogcamp Om det finns nån själ här så får ni gära skänka lite guld till mig.. Har 250 och ska spara till 10000 whee Haha, du kan få 50 av mig xd Visste inte att Mumier kunde vara snälla*Pussar rakt på munnen* Blä.. Pappersmak xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 7:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 7:58 am
hallå där vad är ni alihopa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 7:58 am
Arachnaphobia Dogcamp Om det finns nån själ här så får ni gära skänka lite guld till mig.. Har 250 och ska spara till 10000 whee Haha, du kan få 50 av mig xd Mjorå det är helt okej här LOl de typ nå fel för mej så ja får aldrig pengarna när jag acceptaren trade... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:04 am
xD Kollade tillbaka till dom första sidorna. Strawberry kallade mig Grym XD *Faller omkull skrattande* Dålig dag <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:05 am
Rawry xD Kollade tillbaka till dom första sidorna. Strawberry kallade mig Grym XD *Faller omkull skrattande* Dålig dag <.< o______O Va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rawry xD Kollade tillbaka till dom första sidorna. Strawberry kallade mig Grym XD *Faller omkull skrattande* Dålig dag <.< oty
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Rawry xD Kollade tillbaka till dom första sidorna. Strawberry kallade mig Grym XD *Faller omkull skrattande* Dålig dag <.< o______O Va? Jag är [Yatta] >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:07 am
Jag vet det. :p Men jag minns inte att jag kallat dig grym.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:07 am
Go Rawry xD Kollade tillbaka till dom första sidorna. Strawberry kallade mig Grym XD *Faller omkull skrattande* Dålig dag <.< oty Oty?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:09 am
Dogcamp Visste inte att Mumier kunde vara snälla*Pussar rakt på munnen* Blä.. Pappersmak xp Haha. Bättre såhära? (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry Ska Eminem vara först på varje sida? gonk Of course.. And im Mini Eminem! Not Eminem.. Yet anyway... Men ok. Mini Eminem. xd Eller.. Som jag kallades först när jag började på Gaia.. "Lil' Shady" xd Frodo gav mig det fina namnet Det kommer jag ihåg att Frodo kallade dig. surprised xd Hehe, CURSE YOU GIRL WITH NO ÅÄÖ!! YOU TOOK MY PLACE!! -Cough- Anyway... What a loveley weather.. Heh... Hehehe xd Du är grym du. xp BWAHAHA!! See? *Host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|