|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 1:23 pm
Kachel staat hier anders wel op 20.5. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 1:38 pm
Dianda Panda Kachel staat hier anders wel op 20.5. ninja ... je zit toch niet in de souna of wel stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 1:40 pm
QYDrop Dianda Panda Kachel staat hier anders wel op 20.5. ninja ... je zit toch niet in de sauna of wel stressed Nee. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 1:45 pm
Dianda Panda QYDrop Dianda Panda Kachel staat hier anders wel op 20.5. ninja ... je zit toch niet in de sauna of wel stressed Nee. emo ik heb de kachel niet eens aan staan >< ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 3:15 am
Weee! Mijn bed was wespenvrij vannacht!! (altijd leuk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 5:18 am
emo ik zit nu ziek thuis... werdt net opgehaald van kamp emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 12:42 pm
Ik voel me net een zombie. Heb de hele middag natuurkunde geprobeert te snappen. Ben nu op blz. 90 van de 122
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 2:05 pm
Voel je je daar al een zombie bij Lorraa? Moet je eens als opdracht krijgen dat je de werking van plasma tv's moet uitleggen zoals hoe dat gaat met die stoffen in combinatie met elektriciteit...
En wat is er nou te klagen over te koud?! zit hier zonder verwarming en in me tshirt en heb het zelfs heet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 4:30 am
''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 5:04 am
Dashinator emo ik zit nu ziek thuis... werdt net opgehaald van kamp emo Dat is naar. Ik had dat ook een keertje; dan voel je je rot omdat je ziek bent en alle plezier mist... Wordt maar gauw weer beter!! *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 5:38 am
kittyocean Dashinator emo ik zit nu ziek thuis... werdt net opgehaald van kamp emo Dat is naar. Ik had dat ook een keertje; dan voel je je rot omdat je ziek bent en alle plezier mist... Wordt maar gauw weer beter!! *hugs* is knuffelen nu wel een goed idee nu die ziek is? blaugh word gauw beter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 6:53 am
Calahara kittyocean Dashinator emo ik zit nu ziek thuis... werdt net opgehaald van kamp emo Dat is naar. Ik had dat ook een keertje; dan voel je je rot omdat je ziek bent en alle plezier mist... Wordt maar gauw weer beter!! *hugs* is knuffelen nu wel een goed idee nu die ziek is? blaugh word gauw beter! een knuffel kan geen kwaat ... ten zij je zelf ook licht ziekjes bent sweatdrop er zijn veel mensen nu zo licht grieperig en zo. voor alle zieken onder ons Kop op en beterschap , zet nog een extra kop thee en kruip lekker weer onder de wol exclaim
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 9:34 am
Inderdaad. Beterschap allemaal. Is wel het tijd van het jaar dat veel ziek worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 10:06 am
Lorraaa ''al?'' Iedereen die van 10.00 tot 20.00 (wel af en toe een pauze natuurlijk) bezig met natuurkunde is voelt zich daarna ''natuurkunderig'' in z'n hoofd. xD Het maakt dan niet uit of het over plasma tv's gaat of niet. Hoewel dat vast een ''erg ''leuke'' '' opdracht was. Natuurkunde is anders nog wel een nuttig (en leuk) vak. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 11:07 am
het ging vandaag al veel beter... ik heb de hele dag met een vriendin rond gehangen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|