|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 11:32 am
Gaia steelt punten van je..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 2:44 pm
********, ******** GAIA... iemand heeft mijn mule account gehacked... and all mijn vrienden verot gescholden... ze willen nu niet eens meer naar mij luisteren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 1:05 am
das kut ... kun je je account nog terug krijgen ? het zijn altijd van die lame a** lui die account van andere lui hacken....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 1:26 am
ik kan mij wachtwoord niet gebruiken
wow... het heeft nog deels goed uitgepakt ook... een aantal van die personen gebruikte me gewoon... en voelen niets voor me... ze geven niet eens om me... maar in totaal zou ik not 200K van hun krijgen emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 7:22 am
Ik snap de lol van hacken niet eens... ik hoop dat je het wel kan reporten? Want dan kan de hacker misschien nog wel gepakt worden? Niet om de items terug te krijgen... maar wel om de hacker van geheel gaia gebanned the krijgen?
En Gaia steelt mijn Halloween Power scores. Was allemaal 250/250 en opeens 248/250 enzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 1:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:55 am
No way XP Kost me punten. En vannochtend bij mijn mule weer 2 power punten weg... en sin loopt ineens achter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:42 am
Zeissothafar says: SIN?! LOOPT ACHTER?! Oh ik kan ze ook nooit alleen laten XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 11:53 am
de punten telling is heel erg gebugged...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:32 pm
Zeissothafar says: Ach ja, wat wil je?? Gaia is soms echt een ******** xp
En dan nu Sahara kijken twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:36 pm
S.I.N loopt achter? hm.. ik ben ook te lui om telkens die missions te doen ;O
Ben verslaafd aan skype! o.O Een vriendin van me loopt de hele tijd moppen te vertellen, en tja dan kan ik geen latijn leren 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:44 pm
Zeissothafar Zeissothafar says: Ach ja, wat wil je?? Gaia is soms echt een ******** xp
En dan nu Sahara kijken twisted gaia slaat alleen maar geld uit mensen... meer niet... ze maken domme dingen om te zorgen dat ze er geld me verdienen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:56 pm
er is een sign up iets daarvoor om gaia minder commercieel te maken, het is als erg veel ondertekent...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 1:49 pm
Calahara er is een sign up iets daarvoor om gaia minder commercieel te maken, het is als erg veel ondertekent... maar gaia luisterd daar niet naar... of je moet massal naar hun werkplaats gaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 2:04 pm
Dashinator Calahara er is een sign up iets daarvoor om gaia minder commercieel te maken, het is als erg veel ondertekent... maar gaia luisterd daar niet naar... of je moet massal naar hun werkplaats gaan... ze voeren hun eigen belijd het is en blijft tenslotte een bedrijf. laat ze lekker ik betaal nergens voor xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|