|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 8:10 am
ja daar staat dat ik nog bij die begintraining ben :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 8:18 am
Quote: Click here to check if you've completed any achievements. heb je dus aangeklikt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 9:55 am
ik kan niet eens aan de eerste missie beginnen sinds ik nergens die pijl kan vinden waar ik op hoor te klikken gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 10:19 am
mission assigment moet je hebben en dan get mission.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:36 pm
Hey mensjes!
Ff een vraagje (kzit op heleboel sites halloween events te doen, vandaar dak niet zo aanwezig ben xD)
horen we niet een speciale skin te krijgen? Ik wou eerst naar de demons gaan, maar toenik de normal ppl's skin zag moestik die gewoon hebben D=
tell mehhh xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:54 pm
ik heb weer eens te veel gemist sweatdrop
hoe gaat het hier ?
[Anne] als het goed is zit de skin in je inventory bij accessories
p.s. je k**t hem niet ruilen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 10:05 am
w00t ! Heb hier al lang niet meer gekeken. Heb ik iets gemist ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:14 pm
Woa QYDrop jij bent hier zeker al een tijdje niet meer geweest. Leuk dat je toch nog weer wat post :]
@Amy: hm gewoon even terugbladeren. Niet veel schokkends gebeurt geloof ik. Leuke avi trouwens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:46 pm
.~Horsie~Anne~. Hey mensjes! Ff een vraagje (kzit op heleboel sites halloween events te doen, vandaar dak niet zo aanwezig ben xD) horen we niet een speciale skin te krijgen? Ik wou eerst naar de demons gaan, maar toenik de normal ppl's skin zag moestik die gewoon hebben D= tell mehhh xD Je k**t je kiezen of je je skin draagt of niet je kan die altijd aan en uit zetten omdat het werkt zoals een item (Zoals ik... ik zit bij de S.I.N., maar je ziet het niet aan mij omdat ik m'n skin nu niet draag ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:49 pm
Angel Essayez .~Horsie~Anne~. Hey mensjes! Ff een vraagje (kzit op heleboel sites halloween events te doen, vandaar dak niet zo aanwezig ben xD) horen we niet een speciale skin te krijgen? Ik wou eerst naar de demons gaan, maar toenik de normal ppl's skin zag moestik die gewoon hebben D= tell mehhh xD Je k**t je kiezen of je je skin draagt of niet je kan die altijd aan en uit zetten omdat het werkt zoals een item (Zoals ik... ik zit bij de S.I.N., maar je ziet het niet aan mij omdat ik m'n skin nu niet draag ^^) Ook S.I.N'er hier, en ik heb ook wel even gekeken hoe die skin eruit zou zien. Maar dat is echt iets te evil dan goed voor m'n avi is :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 1:03 pm
Ik heb een volledige SIN account en een volledige BOO account... en deze main is de laatste XP Alleen nog maar de strength dinges maxen; de rest al gedaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|