|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 2:07 am
misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 3:38 am
number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 5:07 am
ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 6:43 am
On my mind:
-Ik heb zodadelijk een soort feestje in de vorm van een RP in mijn guild, daarom ben ik zo vreemd gekleed. -Ik ga voor Lilac Vintage Town Coat sparen, maar ik heb maar 200 gold! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 7:20 am
Taormina On my mind: -Ik heb zodadelijk een soort feestje in de vorm van een RP in mijn guild, daarom ben ik zo vreemd gekleed. -Ik ga voor Lilac Vintage Town Coat sparen, maar ik heb maar 200 gold! gonk doorsparen dan he ^^ je hebt bijna net zo veel als mij xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 7:23 am
number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 7:47 am
ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo? geen idee... ik hoor ook alleen maar kreten gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 7:54 am
number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo? geen idee... ik hoor ook alleen maar kreten gonk Hoe weet je dan dat je misschien gebant wordt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 8:08 am
ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo? geen idee... ik hoor ook alleen maar kreten gonk Hoe weet je dan dat je misschien gebant wordt? ze drijgen me te reporten.. maar dan krijg ik alleen een waarschuwing toch? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 8:10 am
number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo? geen idee... ik hoor ook alleen maar kreten gonk Hoe weet je dan dat je misschien gebant wordt? ze drijgen me te reporten.. maar dan krijg ik alleen een waarschuwing toch? sweatdrop hangt er vanaf hoe erg he daad is pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 9:06 am
kiek number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 ButtonFly number_17 misschien word ik over enkele ogenblikken geband van gaia dus tot ziens alvast sweatdrop Beband? Hoezo dat? eek ... question gold manipulation ofzo stare gonk Gold manipulation? Wat is dat eigenlijk? Dat je meer gold krijgt ofzo? geen idee... ik hoor ook alleen maar kreten gonk Hoe weet je dan dat je misschien gebant wordt? ze drijgen me te reporten.. maar dan krijg ik alleen een waarschuwing toch? sweatdrop hangt er vanaf hoe erg he daad is pirate maar je weet zelf toch wel of je iets verkeerds hebt gedaan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 10:33 am
Oranjekorfbalpizza! maar je weet zelf toch wel of je iets verkeerds hebt gedaan? sweatdrop op dat gebiet weet ik weinig van de regels af... maar volgens mij mag het best..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 1:29 am
Ben weer terug van vakantie (Griekenland) veel gebeurd 3nodding Zeer blij weer terug te zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 5:25 am
Mijn god! gonk Ik voel me verschrikkelijk. Ik ben waanzinnig verkouden, de leden van mijn guild hebben niet naar me geluisterd en ik krijg om de paar minuten een niesbui.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |