|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:59 am
+ snö + glad + slapp kolla på den tråkiga tyska filmen + Det ärbara 2 dagar kvar till jag fyller år. + fick stå i skolans café och sälja pryls.
- ramlade i en snöhög när jag skulle gå hem från skolan - ramlade och slog i knät när ange glopmade mig i skolan - svinkallt ute - Walle och dem började kalla mig för magneten och fousa idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 6:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 10:54 am
- Mår åt helvetet. - Blivit utskälld av min kompis(?) pojkvän. - Känner mig hatad. - Gråter. - Tror att Madde snackar skit om mig bakom min rygg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:23 pm
+ Orkar inte bry mig om alla - som var i dag tack vare att jag fick VG på ett jättesvårt so-prov.. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:28 pm
+ Fick hälsa på Räki idag + Han mår bättre + Sutade tidigt
- Räki är fortfarande på sjukhuset - Tvugen att titta på Titanic idag i skolan... - Förkyld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:03 pm
+ jag fick 2 styken nya personer att hata mig idag! heja mig! +sjuorna har låtit mig vara ifred idag
- Ranch e fortfarande på fri fot! - Jag kan inte undvika min oundvikliga mentor gonk -Lena (min senila hemkunskapslärare) gjorde så ja missa bussen igår!!! Som om de inte redan e tillräkligt jävligt!! - Har just vant mig vid tanken på att sveriges undergång är nära, fasst de e ju fortfarande lite tragiskt att vi skulle dö ut på de här förnedrande sättet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 4:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 4:35 pm
+ ...ingen skola idag >.<
- har varit sjuk x__x - inget folk online =/ ...varför är inte fler online halv 2 på en fredagnatt... >.< - V dör crying - en hel vecka kvar till TQ - snart jul... =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:14 pm
- Min dator... stare
+ Ska träffa Jessica imorgon heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:27 pm
+ Mamma borta nästan hela helgen! eek + Fått mina saker! heart whee *Kramar* + Trevlig musik..O_o + Snö..Denna underbar snö whee heart + Robin och Maria.. sweatdrop Och Petra också..But still..:/
- Skolan..+.+
Och massa fler -,men just nu orkar jag inte skriva dom..Känner mig glad.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:15 am
- jag fick inte följa med till Valbo med syrran å mamma för jag hade inga pengar crying
- jag måste vara här varanan helg!! *HATAR DET* crying
- Mamma e elak!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:28 am
- .. Tror inte det finns nåt minus, faktiskt.. <.<`
+ Har inga minus idag whee + Conny är sitt 'gammla vanliga Jag' igen ^^ + Får träffa Maria imorgon! domokun heart Och vi ska göra mycket.. :3 + Snö! Snö i mängder! o_O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|