|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:00 pm
lol dat waren leuke posten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:37 pm
kittyocean weee! wil nog 30 gold voor ik naar bed ga XD zit dan op een mooi rond bedrag! Dus, speciaal voor u: onzinnig geratel van uw Guild owner!!! surprised *steelt 30 gold* Mhuahahahaha twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 3:02 am
Darlaa tadadatadadaaa........ heart heart mijn 1000e post in deze guild!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heart heart en dat terwijl ik in totaal maar 1700 posts heb sweatdrop dit is mijn 1580e bericht in de guild, en ik heb in totaal maar 1979 post gemaakt >< komt omdat ik niet zo goed ben in engels...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 5:03 am
kiek Darlaa tadadatadadaaa........ heart heart mijn 1000e post in deze guild!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heart heart en dat terwijl ik in totaal maar 1700 posts heb sweatdrop dit is mijn 1580e bericht in de guild, en ik heb in totaal maar 1979 post gemaakt >< komt omdat ik niet zo goed ben in engels... dit is mijn 447de post op deze guild en totaal heb ik 2855post
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 5:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 6:43 am
lalala, als iemands zich verveelt, meschien leuk om ff bij m'n 1ste journal te kijken diej ik net heb geschreven blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 7:06 am
*soooo not bored*
Graptjen hoor ^.^
Ik zal wel eens zien
als ik het kan zien tenminste
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 7:08 am
je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 7:11 am
Anne Heersma je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz Jah, bij mijn PC wel ... 1 klein foutje en het is al naar de knoppe :'( Maar ik zal het wel eens proberen nu ben ik wat te druk bezig heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 7:17 am
Dragonfly2900 Anne Heersma je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz Jah, bij mijn PC wel ... 1 klein foutje en het is al naar de knoppe :'( Maar ik zal het wel eens proberen nu ben ik wat te druk bezig heart hahaha, ooke, ik ben nu een jurkje van een dollzmaker bij me eigen popetje aant maken dus, kprobeer nog allemaal dingen uit blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 9:20 am
Anne Heersma je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz ohh eek ik vind die Flora edit in je journal verbazingwekkend goed gelukt! hoeveel vraag je voor zo'n soort poppetje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2005 11:23 pm
Darlaa Anne Heersma je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz ohh eek ik vind die Flora edit in je journal verbazingwekkend goed gelukt! hoeveel vraag je voor zo'n soort poppetje? omdat dit zo'n leuke guild is verlaag ik de prijsjes:p voor zo een:  graag 200 en voor zo een:  300 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 12:19 am
Anne Heersma Dragonfly2900 Anne Heersma je kan eht toch gewoon zien of niej?:S gewoon bij m'n journal, ik zal zometeen owk alles bijwerken bij m'n quest waar al mijn art sells staan razz Jah, bij mijn PC wel ... 1 klein foutje en het is al naar de knoppe :'( Maar ik zal het wel eens proberen nu ben ik wat te druk bezig heart hahaha, ooke, ik ben nu een jurkje van een dollzmaker bij me eigen popetje aant maken dus, kprobeer nog allemaal dingen uit blaugh Hey, ik ben gaan zienb het ziet er heel goed uit hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|