|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 10:38 am
Joussia *leest een beetje mee* Over OS gesproken enzo, ben er niet helemaal zeker van wat voor programmas het precies over ging. whee Maar vraag me nou zo ineens af wat men denkt van W7 (Windows 7)? Best irritant had ik altijd online ben wanneer niemand anders online lijkt te zijn... sweatdrop razz Oooh look a birdie!!! Wheee~~~ 4laugh Ik gebruik Windows 7 al 2 maanden op mijn Laptop en hij doet het prima. Al waren er wel wat kinderfoutjes zoals de juiste video drivers zoeken die al 7 ondersteunden. Verder werkt het allemaal prima!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 10:49 am
SoundBlast Joussia *leest een beetje mee* Over OS gesproken enzo, ben er niet helemaal zeker van wat voor programmas het precies over ging. whee Maar vraag me nou zo ineens af wat men denkt van W7 (Windows 7)? Best irritant had ik altijd online ben wanneer niemand anders online lijkt te zijn... sweatdrop razz Oooh look a birdie!!! Wheee~~~ 4laugh Ik gebruik Windows 7 al 2 maanden op mijn Laptop en hij doet het prima. Al waren er wel wat kinderfoutjes zoals de juiste video drivers zoeken die al 7 ondersteunden. Verder werkt het allemaal prima! Is het lichter dan Vista als beweerd word? Ik ben van plan misschien over te stappen maar ik wil niet met in nog meer bagger belanden stare Ben persoonlijk erg moe van Vista
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 2:04 pm
kittyocean xz791 xp is te oud voor het meeste spul geworden jammer genoeg, al heb ik wel mooie herinneringen aan xp. Maar als je twijfelt of je je misschien op een level kan trakteren op xp, waarom probeer je dan geen programma waarmee het ook op vista werkt? Kun je het vaker gaan spelen en kun je zelfs andere oude spellen uit de kast halen die je wel weer eens zou willen spelen. ...... bestaat dat dan?! O.o ...... Ja, dat bestaat ja. ^ ^ / /____/ / /| 00 | | / | -------- / Waarom wil dat hondje nou niet heel blijven zodra hij gepost word? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 2:24 am
I feel like such a n00b now...
Anyway, ik denk dat het wel heel wil blijven als je de leegtes opvult met tekens in wit, ipv spaties
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 5:09 am
Great, op andere fora kan je zoiets gewoon met spaties doen en hier moet je tekens in het wit hebben inplaats van spaties >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 10:02 am
kan je posten bij de irritatie thread ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 27, 2009 2:16 pm
Zeissothafar says: Ik was net een tel ingelogd.... Een tel.... En daar was een guild announcement mad d:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 12:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 9:03 am
@Dashinator het ultime kerstlied is "Junigatsu no Love song" van Gackt Camui.. of de Engelse versie daarvan "December Love Song"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 10:23 am
ik was wezen winkelen vandaag en heel veel winkels hebben echt al kerstspullen liggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 3:15 pm
en dat voor sinterklaas....... ik merk van niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 3:46 pm
I have to admit; de event slokt me even op XD Maar voor de ADPE event kom ik uiteraard langs!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 28, 2009 11:49 pm
Beste Nederlanders.
Ik deel u mede dat dit jaar Sinterklaas niet komt.
Sinterklaas zijn geld is op.
D.S.B.
De Sinterklaas Bank.
Vriendelijke groet,
Sinterklaas en Pieten
en de VVD (Vrienden Van Dirk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 3:07 am
Dashinator Beste Nederlanders.
Ik deel u mede dat dit jaar Sinterklaas niet komt.
Sinterklaas zijn geld is op.
D.S.B.
De Sinterklaas Bank.
Vriendelijke groet,
Sinterklaas en Pieten
en de VVD (Vrienden Van Dirk) ............NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:06 am
Oh gelukkig! Zitten we ook niet met de nodige verkeerschaos tijdens zijn intocht. Hulde!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|