|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:45 pm
Mr.J *reser sig upp, vackalr och faller. Ligger med slutna ögon o andas inte* VAKNA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:54 pm
Blixtra Mr.J *reser sig upp, vackalr och faller. Ligger med slutna ögon o andas inte* VAKNA!! *börjar röra sig lite* ööööööööööhh... vad hände???? *reser sig upp* öööööhhh? *haltar ut ur butiken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:46 pm
*sjunger*
Everytime we lie awake After every hit we take Every feeling that I get But I haven't missed you yet Every roommate kept awake By every sigh and scream we make All the feelings that I get But I still don't miss you yet Only when I stop to think about it
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:57 am
Så tråkigt med handel. :\ *Smyger ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:28 am
>-o *Drämmer till ett glas* TJING!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:35 am
Chibi Strawberry >-o *Drämmer till ett glas* TJING!!!!!! roligt ljud ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:39 am
*petar på magen* eru vaken??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:42 am
why o why do u ignore me!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:50 am
Mr.J *petar på magen* eru vaken?? Ne.. Jag sover xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:51 am
Trinity matrix Mr.J *petar på magen* eru vaken?? Ne.. Jag sover xp *kittlar* NEEEE NU E DU VAKEN xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:53 am
Mr.J Trinity matrix Mr.J *petar på magen* eru vaken?? Ne.. Jag sover xp *kittlar* NEEEE NU E DU VAKEN xd Ne! Jag sover gonk Jag e en.. nattmänniska..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:54 am
Trinity matrix Mr.J Trinity matrix Mr.J *petar på magen* eru vaken?? Ne.. Jag sover xp *kittlar* NEEEE NU E DU VAKEN xd Ne! Jag sover gonk Jag e en.. nattmänniska.. *kittlar under fötterna med en fjäder* HÅLL.... DEJ... VAKEN!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:56 am
Mr.J Trinity matrix Mr.J Trinity matrix Mr.J *petar på magen* eru vaken?? Ne.. Jag sover xp *kittlar* NEEEE NU E DU VAKEN xd Ne! Jag sover gonk Jag e en.. nattmänniska.. *kittlar under fötterna med en fjäder* HÅLL.... DEJ... VAKEN!!! xd Jag... Orkar.. Inte gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|