|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 4:04 am
ninja chocolade muffin jacht! terrein?: de albert hein. twisted chocolate!!!!!!!!!! (very important)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 7:38 am
chocolade is gewoon hemels =O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 9:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 10:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 11:46 am
eek dan heb jij nooit echt lekkere chocola gehad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 12:02 pm
echt lekkere chocola is er niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 1:18 pm
Echt lekkere chocola is er dus echt wel! Witte chocola met een romige roomvulling en nootjes... hemels gewoon. blaugh
Trouwens kitty, wil je nog steeds dungeon keeper 1 of 2 weer gaan spelen terwijl je vista gebruikt? Heb volgens mij namelijk wel iets waarmee je ze op vista kan spelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 2:48 pm
Dashinator echt lekkere chocola is er niet is er wel D< cote d'or ♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 8:22 pm
XDmaster4 SoundBlast Lorraaa waarom gaan vakanties zo snel? -.- er is nog zoveel dat ik wil of dat ik nog moet doen.. Je hebt anders nog een heel leven voor je hoor. wink hey soundblast leuk om je hier es te zienn eerste keer dat ik je hier tegen kom of niet ?? Volgensmij ben je me hier al een keer tegen gekomen, maar dat kan inderdaad al een aardig tijdje terug zijn omdat ik het vaak druk heb en niet altijd de guilds check waar ik lid van ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 6:09 am
xz791 Echt lekkere chocola is er dus echt wel! Witte chocola met een romige roomvulling en nootjes... hemels gewoon. blaugh Trouwens kitty, wil je nog steeds dungeon keeper 1 of 2 weer gaan spelen terwijl je vista gebruikt? Heb volgens mij namelijk wel iets waarmee je ze op vista kan spelen. Ik speel het op mijn oude XP computer smile Die heeft een big *** screen. Very big *** twisted Misschien kan ik vanavond mezelf op een leveltje trakteren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 25, 2009 8:01 am
xp is te oud voor het meeste spul geworden jammer genoeg, al heb ik wel mooie herinneringen aan xp.
Maar als je twijfelt of je je misschien op een level kan trakteren op xp, waarom probeer je dan geen programma waarmee het ook op vista werkt? Kun je het vaker gaan spelen en kun je zelfs andere oude spellen uit de kast halen die je wel weer eens zou willen spelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 8:13 am
het is echt slaperig weer vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 9:21 am
xz791 xp is te oud voor het meeste spul geworden jammer genoeg, al heb ik wel mooie herinneringen aan xp. Maar als je twijfelt of je je misschien op een level kan trakteren op xp, waarom probeer je dan geen programma waarmee het ook op vista werkt? Kun je het vaker gaan spelen en kun je zelfs andere oude spellen uit de kast halen die je wel weer eens zou willen spelen. ...... bestaat dat dan?! O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 9:45 am
*leest een beetje mee*
Over OS gesproken enzo, ben er niet helemaal zeker van wat voor programmas het precies over ging. whee Maar vraag me nou zo ineens af wat men denkt van W7 (Windows 7)?
Best irritant had ik altijd online ben wanneer niemand anders online lijkt te zijn... sweatdrop razz
Oooh look a birdie!!! Wheee~~~ 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|