|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:22 pm
Gaia bråkar med mig. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:24 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth ninja You never know, do you? Tydligen inte. :S Jepp, så är det. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:28 pm
BANKJÄVELN FUNKAR INTE!!! *sätter sig i ett hörn o brjar gråta crying crying crying *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:37 pm
Be scared!
Ojfan. Nu måste jag sticka, ska sticka tidigt imorrn. Hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:38 pm
Mr.J BANKJÄVELN FUNKAR INTE!!! *sätter sig i ett hörn o brjar gråta crying crying crying * Aaaw!! *kramar om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:39 pm
Blixtra Mr.J Mr.J Blixtra Mr.J LÄT GULLIGT!! *kramar o hoppas få höra igen* *viskar i hans öra* Mjau. mjau..mjaaaaau!!! GULLIGT!! *springer upp i taket o kommer på att ja inte kan gå i taket, faller ner* AAAAAAAAAAAAJ SATAN MIN RYGG!!! MEDIC!! *lägger sig ner. Kan knappt andas.. IS THERE A DOCTOR IN THE HOUSE??? ' MEOW?!?!?! *reser sig upp, vackalr och faller. Ligger med slutna ögon o andas inte*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:40 pm
Blixtra Mr.J Mr.J Blixtra Mr.J LÄT GULLIGT!! *kramar o hoppas få höra igen* *viskar i hans öra* Mjau. mjau..mjaaaaau!!! GULLIGT!! *springer upp i taket o kommer på att ja inte kan gå i taket, faller ner* AAAAAAAAAAAAJ SATAN MIN RYGG!!! MEDIC!! *lägger sig ner. Kan knappt andas.. IS THERE A DOCTOR IN THE HOUSE??? ' MEOW?!?!?! *reser sig upp, vackalr och faller. Ligger med slutna ögon o andas inte*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:41 pm
Jetzudan Rebirth Be scared!
Ojfan. Nu måste jag sticka, ska sticka tidigt imorrn. Hejdå. I will. .__.
Baibai! Just ja. .______.;; Måste gå imorgon. *Försvinner iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:42 pm
Blixtra Mr.J BANKJÄVELN FUNKAR INTE!!! *sätter sig i ett hörn o brjar gråta crying crying crying * Aaaw!! *kramar om* *kjamar tillbaks blaugh *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|