|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:43 pm
Mr.J LÄT GULLIGT!! *kramar o hoppas få höra igen* *viskar i hans öra* Mjau. mjau..mjaaaaau!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:44 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee Hehehee! xd whee *Pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag har inte gjort nåt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee Hehehee! xd whee *Pet* whee *fnissar till lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:45 pm
Blixtra Mr.J LÄT GULLIGT!! *kramar o hoppas få höra igen* *viskar i hans öra* Mjau. mjau..mjaaaaau!!! GULLIGT!! *springer upp i taket o kommer på att ja inte kan gå i taket, faller ner* AAAAAAAAAAAAJ SATAN MIN RYGG!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee Hehehee! xd whee *Pet* whee *fnissar till lite* *Petar dig på Näsan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag har inte gjort nåt! gonk Har du visst. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:46 pm
MR. J: Jag skickade nyss en Trade till dig med lite Gold!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee Hehehee! xd whee *Pet* whee *fnissar till lite* *Petar dig på Näsan* whee 4laugh *peta på armen* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:47 pm
FrodoLouLou 4laugh *peta på armen* xp *Petar på dina Bouncys* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:48 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee Hehehee! xd whee *Pet* whee *fnissar till lite* *Petar dig på Näsan* whee tack för ditt "generösa bidrag" men antingen e banken lr gaia skumt för mig.. för de går inte att accepta typ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:49 pm
Silence_P FrodoLouLou 4laugh *peta på armen* xp *Petar på dina Bouncys* whee *tittar på när bouncy bollarna slår mot varandra* eek whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:50 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou 4laugh *peta på armen* xp *Petar på dina Bouncys* whee *tittar på när bouncy bollarna slår mot varandra* eek whee *Sätter sig på golvet o beskådar dina Bouncys* xd whee *Petar på dina skor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:50 pm
Mr.J Go Mr.J Go Blixtra Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz smiskar dig i rympan smisk smisk ööööööööööööööööööhhhhhhhh... okej?? sweatdrop vad är det ööööööööööh.......... inget..... sweatdrop oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|