|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:38 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk Ja nån köp dom så Filthy kan ge mig gold! domokun xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:38 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Oh why do you want me to suffer like this?! gonk I'm zee evul. twisted crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:39 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad nää gonk dom finns säkert kvar...om du letar lite sweatdrop Man får hoppas! jao ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk Ja nån köp dom så Filthy kan ge mig gold! domokun xp OCH MIG!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr Efter! Vad är det? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad nää gonk dom finns säkert kvar...om du letar lite sweatdrop Man får hoppas! jao ninja smile Vad gör du nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:40 pm
Go Mr.J Go Blixtra Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz smiskar dig i rympan smisk smisk ööööööööööööööööööhhhhhhhh... okej?? sweatdrop vad är det ööööööööööh.......... inget..... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:40 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad nää gonk dom finns säkert kvar...om du letar lite sweatdrop Man får hoppas! jao ninja smile Vad gör du nu då? gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Mr Efter! Vad är det? sad Du mobbar mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:42 pm
LÄT GULLIGT!! *kramar o hoppas få höra igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:43 pm
Silence_P FrodoLouLou gör mitt bästa för att andas och kunna prata över huvud taget sweatdrop De låter inte bra! gonk nja...men det är kul att springa runt och låta som en get whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|