|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:23 pm
grr..!! grr..!! grr..!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:24 pm
Chibi_Chocobo FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P Jag börjar skolan om 11 timmar! crying eek Jag börjar klockan Åtta med Filosofi! crying sad *pat pat* Tänk på J-Cult...då överlever du nog whee Jaaa! J-Cult i helgen! *Längtar* whee Du ska dit va? sweatdrop 3nodding *nicka* På lördan...ska nog gå på marknaden på sönda >_> men! då missar du ju Totoro! >.> jamen...alla är beroende av totoro gonk *springer runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Blixtra Mr.J *går iväg till ett hörn i butiken o tar massa ölburkar obörjar dricka, bygger sen en fästning av dem tomma ölburkarna* här kommer ingen in!!! *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Go grr..!! grr..!! grr..!! xd GRRRR *biter i foten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Ok nu går du lite för långt. <. < Gör jag det Mr Efter? o____o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:25 pm
Mr.J Go grr..!! grr..!! grr..!! xd GRRRR *biter i foten* och skrike hjelp hjelp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:26 pm
FrodoLouLou whee duktig....dom brukar ju ha nån pytte liten manga sektion >_> Såg den här tröjan förra ggn på marknaden och jag hatar mig själv för att jag inte köpte den då! Men nu ska jag ha den om den finns där nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:26 pm
Blixtra Mr.J Blixtra Mr.J *går iväg till ett hörn i butiken o tar massa ölburkar obörjar dricka, bygger sen en fästning av dem tomma ölburkarna* här kommer ingen in!!! *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:27 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ok nu går du lite för långt. <. < Gör jag det Mr Efter? o____o Sluta kalla mig Mr Efter!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:27 pm
Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:28 pm
Blixtra Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:28 pm
Silence_P FrodoLouLou whee duktig....dom brukar ju ha nån pytte liten manga sektion >_> Såg den här tröjan förra ggn på marknaden och jag hatar mig själv för att jag inte köpte den då! Men nu ska jag ha den om den finns där nu!  oooh eek .....snygg tröjja whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:30 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee duktig....dom brukar ju ha nån pytte liten manga sektion >_> Såg den här tröjan förra ggn på marknaden och jag hatar mig själv för att jag inte köpte den då! Men nu ska jag ha den om den finns där nu!  oooh eek .....snygg tröjja whee Jag vet! Jag måste ha den! Orkar inte åka till Nubia i Malmö för o få tag på den! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:30 pm
Jetzudan Rebirth Sluta kalla mig Mr Efter!!! gonk Ok då Mr Efter. ^_____^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:31 pm
Blixtra Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz smiskar dig i rympan smisk smisk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|