|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 4:18 am
On my mind: gezakt voor me bromfietscertificaat crying nieuwe telefoon pas over een maand crying nieuwe kleren kopen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 9:44 am
on my mind: heeeeeeeeeet hongerrrrr en die *** arm ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:17 am
kiek on my mind: heeeeeeeeeet hongerrrrr en die *** arm >< arm? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:24 am
Darlaa kiek on my mind: heeeeeeeeeet hongerrrrr en die *** arm >< arm? confused gebroken toch? on my mind: -vriendin -koppijn -morgen vroeg op om een neiuwe rekening te openen >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 11:39 am
kiek on my mind: heeeeeeeeeet hongerrrrr en die *** arm >< hoop dat het snel weer wat beter met je gaat... 3nodding beterschap!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 3:44 am
on my mind: ik heb een deadline te halen.... blaugh best wel grappig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 6:00 am
On my mind:
AUW.
Net mijn hele hand verbrand - het deksel viel van de koffiekan, waardoor al die gloeiendhete koffie over mijn hand ging crying Doet pijn. Gelukkig is het mijn rechterhand en niet mijn linker (ik ben linkshandig) dus da's nog een geluk bij een ongeluk. Maar toch.
Auwauwauw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 7:55 am
Uumie-chan On my mind: AUW. Net mijn hele hand verbrand - het deksel viel van de koffiekan, waardoor al die gloeiendhete koffie over mijn hand ging crying Doet pijn. Gelukkig is het mijn rechterhand en niet mijn linker (ik ben linkshandig) dus da's nog een geluk bij een ongeluk. Maar toch. Auwauwauw. Moet je tandpasta op doen! Dat helpt echt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:26 am
ik wil iemand ontvoeren , lijkt me leuk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:36 am
Norwood ik wil iemand ontvoeren , lijkt me leuk ^^ eek *maakt nu echt heel snel dat ze wegkomt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:43 am
Weet je wat me leuk lijkt? Een bank overvallen, 58 miljoen euro in een tasje stoppen en niet gepakt worden. Lijkt me lachen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 8:55 am
k zou last krijgen van schuld gevoelens xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:03 am
Oranjekorfbalpizza! k zou last krijgen van schuld gevoelens xd Ja datte en je komt ook voor jaren in de gevangenis... stare xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:08 am
ButtonFly Weet je wat me leuk lijkt? Een bank overvallen, 58 miljoen euro in een tasje stoppen en niet gepakt worden. Lijkt me lachen 3nodding je werd niet gepakt, dus je gaat de gevangenis ook niet in xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 9:12 am
Oranjekorfbalpizza! ButtonFly Weet je wat me leuk lijkt? Een bank overvallen, 58 miljoen euro in een tasje stoppen en niet gepakt worden. Lijkt me lachen 3nodding je werd niet gepakt, dus je gaat de gevangenis ook niet in xd Ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald je wel.. of zoiets je zou de hele tijd voorzichtig moeten leven in angst om gepakt te worden. Sinds wanneer zijn we hier zo crimineel?? (overheen gelezen xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |