|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 11:54 am
+ Fick mitt Naruto band idag. + Snö + Naruto avsnitten ligger och väntar på mig på skivorna XD + Jag har vars med en kompis idag...
- MIKAEL LJUNGBERG ÄR FAN DÖD!! ;_; - Allt är kaos. - Jag mår inte alls bra. - Jag vill gråta.. - Vill ha någon som kan trösta mig.. ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:33 pm
+ Beställt mina skor. + Verkar som det inte blåser något idag. + Sov skönt.
- .. uhh... inget minus?? eek EDIT: Jo förresten.. oO - Feeling nekkid utan devil tail. sweatdrop It sucks att jag gav tillbaka den. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:44 pm
+ snö + får besök i helgen O_o;; + får ny mobil idag. whee
- *visar grafiskt* arbetsbörda: |---------------------------------------| tidsåtgång: |---------------------------------------------------------------| tillgänglig tid: |------| inte bra. - får besök = inget gaia. gonk - snö = SENA bussar. ung 45 min. sweatdrop - städat? hehe... oja... sweatdrop - fryser som fasen. (-10*C utomhus. 16*C inomhus.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 11:33 pm
- Känner mig utanför överallt.. - Skola om en timma.. - Lång skoldag.. - Svinkallt ute.. - Mår dåligt..
+ Ändrade jobb från Swordsman till Knight igår på Ragnarok whee + Valgarv är 'tillbaks'.. ^^` + En dag till närmare söndag :3 heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 12:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 12:49 am
+ Teh Rammstein r0xx0r! Införskaffade en fin hoodie. 3nodding Bandy!
+/- Blev påhoppad av en 'Jonte' utanför Globen som frågade efter vägen och dessutom hörde på min och Prrnill's dialekt att vi kom från västernorrland. <_>'
- Snö Försöka ta sig till skolan för två lektioner Hoodie var dyr. .__. Trött. Trött som faen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:27 am
-forkyld -ensam -har inte varit ute pa typ 3 dar -skit lite gold -maste ge bort lite gold till en kille (hans forsvann,sa jag maste offra >.<) -skit kär i en kille som jag alldrig snackar med
+ ar hemma. + har lite godis att trosta mig med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:36 am
~Rufus-kun~ mymlans dotter ~Rufus-kun~ mymlans dotter Chibi_Chocobo mymlans dotter -alla ignorerar mig -ensam -har blivit kallad b***h -mår skit dåligt....... aww *kramar* >< *tittar upp* tack.. redface Det brukar jag också bli kallad........har någon av dina SYSKON kallat dig det? .....om du nu har ågra... Nej men min pappa har 3nodding har inga syskon .__.;; eek Va? Din pappa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:38 am
+ Snö. + Fredag dagen innan helg
- Sitter inne på datorn på bilden och har inget att göraO.o.. - Kallt var det här>,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:40 am
Juppan + Snö. + Fredag dagen innan helg
- Sitter inne på datorn på bilden och har inget att göraO.o.. - Kallt var det här>,< Du ar inte ensam om att inget ha gora..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:40 am
mymlans dotter ~Rufus-kun~ mymlans dotter ~Rufus-kun~ mymlans dotter Chibi_Chocobo mymlans dotter -alla ignorerar mig -ensam -har blivit kallad b***h -mår skit dåligt....... aww *kramar* >< *tittar upp* tack.. redface Det brukar jag också bli kallad........har någon av dina SYSKON kallat dig det? .....om du nu har ågra... Nej men min pappa har 3nodding har inga syskon .__.;; eek Va? Din pappa? jupp <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:46 am
Chibi Strawberry Pappa kallar mig satk䲲ing och hoppas att jag d?堯ch d宠^^;; Men det 䲠inget att tala om h䲮 - ONT I MAGEN!!!!!!!! Min med x.x;; varför har du ont i magen .___.;;?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 5:47 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Pappa kallar mig satk䲲ing och hoppas att jag d?堯ch d宠^^;; Men det 䲠inget att tala om h䲮 - ONT I MAGEN!!!!!!!! Min med x.x;; varför har du ont i magen .___.;;?Det går magsjuka nu. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|