|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:09 pm
Silence_P Jag börjar skolan om 11 timmar! crying eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja.[smygreklam]Lyssna på Jet!! DX[/smygreklam] o_______O Det var det segaste. NOOOOO!! XD eller DX. You choose.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMSSSSS *käkar vattenmelon* (IRL alltså razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:10 pm
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill äsch.. sweatdrop bara glad. så bra whee *peta på ryggen VÄLIGT VÄLIGT löst sweatdrop * He..he.. blaugh Så ont har jag inte. wink så bra blaugh *krama* glass! eek vill du ha? xp nejtack. xp redan ätit för mycket glass idag. okey,hur lyckas man med det xp domokun ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:10 pm
FrodoLouLou Silence_P Jag börjar skolan om 11 timmar! crying eek Jag börjar klockan Åtta med Filosofi! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:11 pm
jiminijon okey,hur lyckas man med det xp domokun ? Ehm.. man äter för mycket glass? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:11 pm
Jetzudan Rebirth NOOOOO!! XD eller DX. You choose. .____. Ja. Segt ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:12 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth NOOOOO!! XD eller DX. You choose. .____. Ja. Segt ju. Men vad menar du med "segt"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:13 pm
prrnill jiminijon okey,hur lyckas man med det xp domokun ? Ehm.. man äter för mycket glass? sweatdrop uh..jo det klart.. sweatdrop *trycker in glass i munnen på* twisted "känner sig så snäll wink "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:13 pm
heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:14 pm
Jetzudan Rebirth Men vad menar du med "segt"? Jag vet inte. ^___^ Det bara passade in på något konstigt sätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:14 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P Jag börjar skolan om 11 timmar! crying eek Jag börjar klockan Åtta med Filosofi! crying sad *pat pat* Tänk på J-Cult...då överlever du nog whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:15 pm
jiminijon prrnill jiminijon okey,hur lyckas man med det xp domokun ? Ehm.. man äter för mycket glass? sweatdrop uh..jo det klart.. sweatdrop *trycker in glass i munnen på* twisted "känner sig så snäll wink " *kvävs nästan* gonk *spotta ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men vad menar du med "segt"? Jag vet inte. ^___^ Det bara passade in på något konstigt sätt. Så du säger att jag är seg? <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*går iväg till ett hörn i butiken o tar massa ölburkar obörjar dricka, bygger sen en fästning av dem tomma ölburkarna* här kommer ingen in!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|