|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:03 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Nu drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh Japp! jag e alltid lika snäll mot henne! Nästan! xp Haha xd *blir pepprad på Msn* gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J *mumlar något NÄSTAN ohörligt* ZZZZZZZZzz... hej he j hej.. *somnar igen* vaför då gust nör jag kommer in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
äsch.. sweatdrop bara glad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:04 pm
prrnill äsch.. sweatdrop bara glad. så bra whee *peta på ryggen VÄLIGT VÄLIGT löst sweatdrop *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag vet faktiskt inte. :S o_______O Weird. Ja.[smygreklam]Lyssna på Jet!! DX[/smygreklam]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:05 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Nu drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh Japp! jag e alltid lika snäll mot henne! Nästan! xp Haha xd *blir pepprad på Msn* gonk crying Uäähh! Hatar när man blir bombad på msn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:05 pm
jiminijon prrnill äsch.. sweatdrop bara glad. så bra whee *peta på ryggen VÄLIGT VÄLIGT löst sweatdrop * He..he.. blaugh Så ont har jag inte. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:06 pm
Jetzudan Rebirth Ja.[smygreklam]Lyssna på Jet!! DX[/smygreklam] o_______O Det var det segaste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:07 pm
prrnill jiminijon prrnill äsch.. sweatdrop bara glad. så bra whee *peta på ryggen VÄLIGT VÄLIGT löst sweatdrop * He..he.. blaugh Så ont har jag inte. wink så bra blaugh *krama* glass! eek vill du ha? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Go Mr.J *mumlar något NÄSTAN ohörligt* ZZZZZZZZzz... hej he j hej.. *somnar igen* vaför då gust nör jag kommer in *vaknar* öh va!! nä nä nä ja somnade för länge sen o har mumlat i sömen hela tiden sweatdrop men nu e ja vaken iaf blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Nu drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh Japp! jag e alltid lika snäll mot henne! Nästan! xp Haha xd *blir pepprad på Msn* gonk crying Uäähh! Hatar när man blir bombad på msn! jo *svimmar lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:08 pm
Jag börjar skolan om 11 timmar! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:08 pm
jiminijon prrnill jiminijon prrnill äsch.. sweatdrop bara glad. så bra whee *peta på ryggen VÄLIGT VÄLIGT löst sweatdrop * He..he.. blaugh Så ont har jag inte. wink så bra blaugh *krama* glass! eek vill du ha? xp nejtack. xp redan ätit för mycket glass idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|