|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:10 pm
word actief!!!!! gonk crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:18 pm
je miste een t... het is "wordt actief"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:27 pm
spelling en gramatica..... niet mijn beste kant... grammatica heb ik dus net ook fout (voud wink ) geschreven... wist je dat net in 't fries niet betekent, dat is een keer gebuikt als reklame (pardon: reclame) voor chocomel. iets over ijs en de tekst 'kan het?' ''T kan net'..... je k**t raden wat er gebeurde... zucht poes jankt aan deur omdat ze ''zo verschrikkelijk zielig'' is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:32 pm
hey... ik ben de dyslect hier...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:39 pm
Dashinator hey... ik ben de dyslect hier... m'n broer ook... ik heb nooit zo'n test hoeven doen gelukkig. stare ik moet nu wel echt gaan slapen *wil niet* morgen vroeg op *wil dat al helemaal niet...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 2:48 pm
gelukkig? als ik nooit zo'n test heb gedaan... dan zat ik nu diep in de problemen met cijfers...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 1:10 am
ik zou een stuk minder chagerijnig zijn als dat irritante mens niet om 8 uur 's ochtends had gebeld...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 2:23 am
kittyocean ik zou een stuk minder chagerijnig zijn als dat irritante mens niet om 8 uur 's ochtends had gebeld... Have a cookie! *giefs cookie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 3:08 am
Vergeet de chocolade niet! -hands Kitty ook wat choco-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 3:53 am
~*~♥~ORESAMA~♥~*~ ik haat de proefwerkweek =.= maar ik heb gelukkig volgende week vakantie x) ~*~♥~ORESAMA~♥~*~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 5:29 am
ik ehb nu al vakantie twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 9:03 am
Wow wat kunnen mensen praten tegenwoordig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 9:24 am
ninja ik praat heel veel, ik weet het. kennelijk schijnt dat een positief effect te hebben op anderen: ze worden blij whee .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 9:41 am
Hallo mensen..... Ik heb de schets van gisteravond ingescan...: LINK~Ja......... Ik heb overigens ook vakantie op het moment biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|