|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:56 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee Ip whee ....men jippi...jag är förkyld och vi har skolfoto imorron gonk xp ajdå! Vad tråkigt! Vilken skola går du på förresten? sweatdrop Apalbyskolan (även kallad apskolan xd *asflabb*) *host* jag är fullt normal...*rättar till tröjan* Hahaahaha! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:56 am
Don't you EVER, and I mean EVER, say that again. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:57 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee Ip whee ....men jippi...jag är förkyld och vi har skolfoto imorron gonk xp ajdå! Vad tråkigt! Vilken skola går du på förresten? sweatdrop Apalbyskolan (även kallad apskolan xd *asflabb*) *host* jag är fullt normal...*rättar till tröjan* Hahaahaha! xd xd ...Vi kallar den för det O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:58 am
Jetzudan Rebirth Don't you EVER, and I mean EVER, say that again. <. < Att jag inte ska kolla på Tv någe mer? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Du drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:59 am
Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Du drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:59 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Don't you EVER, and I mean EVER, say that again. <. < Att jag inte ska kolla på Tv någe mer? ._. Jaa! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:00 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Nu drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh Japp! jag e alltid lika snäll mot henne! Nästan! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:01 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou xd ...Vi kallar den för det O_o mmm! xd Äntligen! Nu drog min syrra! *Dunkar på med Psycraft på högsta volym* whee xd så snäll du är mot din syster blaugh Japp! jag e alltid lika snäll mot henne! Nästan! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vad är det för fel med det då? ._o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Vad är det för fel med det då? ._o Jag vet faktiskt inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:02 pm
äsch.. sweatdrop bara glad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:03 pm
Jetzudan Rebirth Jag vet faktiskt inte. :S o_______O Weird.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|