|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:44 am
FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:45 am
Silence_P FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då? um...Sum41? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:45 am
*mumlar något NÄSTAN ohörligt* ZZZZZZZZzz... hej he j hej.. *somnar igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:46 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då? um...Sum41? sweatdrop eek Aldrig hört talas om! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:47 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då? um...Sum41? sweatdrop eek Aldrig hört talas om! sweatdrop xp ...nån slags hårdrock iaf...eller nåt sånt O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:47 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då? um...Sum41? sweatdrop eek Aldrig hört talas om! sweatdrop xp ...nån slags hårdrock iaf...eller nåt sånt O_o Happ! Låter uhmm,, Bra! Kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:48 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee *klickar fram några bra låtar* xp Nu lyssnar jag äntligen på Min musik! xd Vad lyssnar du på för musik då? um...Sum41? sweatdrop eek Aldrig hört talas om! sweatdrop xp ...nån slags hårdrock iaf...eller nåt sånt O_o Happ! Låter uhmm,, Bra! Kanske? enligt mig är det de xp *peta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:49 am
FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:50 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jo. Men reklamerna är även roliga att kolla på. Som Oxi Vanish eller vad den heter. Dubbad som fan. XD Den ska man kolla åp för att skratta. razz Usch. Dubbat är äckligt. >.< Får väl kolla på reklamerna nån dag. ;P Det är bra. Men akta så att dom inte fångar dig och hjärntvättar dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:51 am
Silence_P FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee Ip whee ....men jippi...jag är förkyld och vi har skolfoto imorron gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee Ip whee ....men jippi...jag är förkyld och vi har skolfoto imorron gonk xp ajdå! Vad tråkigt! Vilken skola går du på förresten? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Det är bra. Men akta så att dom inte fångar dig och hjärntvättar dig. >.o Händer det så tittar jag aldrig på tv igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:52 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Det är bra. Men akta så att dom inte fångar dig och hjärntvättar dig. >.o Händer det så tittar jag aldrig på tv igen. eek ... *Svimmar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:54 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou enligt mig är det de xp *peta* mmm! *peta tillbaks* whee Ip whee ....men jippi...jag är förkyld och vi har skolfoto imorron gonk xp ajdå! Vad tråkigt! Vilken skola går du på förresten? sweatdrop Apalbyskolan (även kallad apskolan xd *asflabb*) *host* jag är fullt normal...*rättar till tröjan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|