|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:29 am
Blixtra Mr.J *sover o snarkar så alla störs* ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ lr nåt........ .ZZZZZZZzzz.... lr nåt sånt tror ja väl... ZZzz O.s.v *biter honom hårt i benet* Försent... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:30 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* ta-daa....geten är tillbaka whee Määää surprised eek ....lo whee Hejjj! whee Hur e de med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth På L'easy reklamen. Lillkillen som säger "Det är Kalle" hette Mendoza tre år tidigare. Han tyckte det sög för att alla sa att det sög så han bytte till ett ännu sugigare namn som alla säger suger men han tycker det är anti-sug! *hämtar efter andan* Öhh. Vadå? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* ta-daa....geten är tillbaka whee Määää surprised eek ....lo whee Hejjj! whee Hur e de med dig då? uh...jag har jätte kul åt att jag inte mår så jätte bra whee xp du då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:31 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth På L'easy reklamen. Lillkillen som säger "Det är Kalle" hette Mendoza tre år tidigare. Han tyckte det sög för att alla sa att det sög så han bytte till ett ännu sugigare namn som alla säger suger men han tycker det är anti-sug! *hämtar efter andan* Öhh. Vadå? ._. KOLLAR DU ALDRIG PÅ TV ELLER?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:31 am
Nightmare Asura Du bestämmer att du påstår? Eller påstår att du bestämmer? ;s Eller bestämmer att du påstår att du bestämmer? Jag bestämmer inte, jag påst... Nej jag bestämmer! Jag påstår inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:32 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* ta-daa....geten är tillbaka whee Määää surprised eek ....lo whee Hejjj! whee Hur e de med dig då? uh...jag har jätte kul åt att jag inte mår så jätte bra whee xp du då? ninja Jag mår bra! Förutom att min syrra sitter o lyssnar på Ted Gärdestad med Högsta volym! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth KOLLAR DU ALDRIG PÅ TV ELLER?! gonk Det är just det jag inte gör. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* ta-daa....geten är tillbaka whee Määää surprised eek ....lo whee Hejjj! whee Hur e de med dig då? uh...jag har jätte kul åt att jag inte mår så jätte bra whee xp du då? ninja Jag mår bra! Förutom att min syrra sitter o lyssnar på Ted Gärdestad med Högsta volym! gonk *svimmar av skräck* X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Mr.J *sover o snarkar så alla störs* ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ lr nåt........ .ZZZZZZZzzz.... lr nåt sånt tror ja väl... ZZzz O.s.v *biter honom hårt i benet* *vaknar med ett ryck och får en spasm lr nåt i benet så ja sparkar mot blixtra o passerar hennes huvud med 1 mm* de där kunde vart dödligt tjejen så LÅT MEJ SOVA bort alla bekymmer.... *biter blixtra i svansen o faller ner i kuddarna igen* ´ZZZZZZZ..........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:33 am
Chibi Strawberry Jag bestämmer inte, jag påst... Nej jag bestämmer! Jag påstår inte. Jaha du? :'s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:33 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth KOLLAR DU ALDRIG PÅ TV ELLER?! gonk Det är just det jag inte gör. :\ You disgust me... ¿¬___¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:34 am
AHHHHHHHHHH!!! nu är de Lena Philipsson! *Springer runt o skriker* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P AHHHHHHHHHH!!! nu är de Lena Philipsson! *Springer runt o skriker* gonk Ohmigosh!! crying Stackars sate!! *avlider*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|