|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:20 am
Jetzudan Rebirth Jag kanske har fått Chrille viruset. XD Vad är det för virus? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:21 am
Nightmare Asura Yay, ännu ett smeknamn. :/ Nejö. ._. Inte alls det. Säger så istället för men dåså. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag kanske har fått Chrille viruset. XD Vad är det för virus? o.O Ett virus som bara jag kan få och gör alla sorts sjuka grejer. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*flyttar lite på sig* Det finns kuddar så det räcker, du behöver inte slåss om dem. ^____^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:22 am
Miradjii *flyttar lite på sig* Det finns kuddar så det räcker, du behöver inte slåss om dem. ^____^;;*sätter sig brevid morgan* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Ett virus som bara jag kan få och gör alla sorts sjuka grejer. XP .___o Woah. Låter inte bra det heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nejö. ._. Inte alls det. Säger så istället för men dåså. :\ Jahaja, låter ju rätt smart. ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:23 am
Miradjii *flyttar lite på sig* Det finns kuddar så det räcker, du behöver inte slåss om dem. ^____^;; *tar 2 kuddar* SOVA!! *faller mot kuddarna o sover innan jag rör dem*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Jahaja, låter ju rätt smart. ;o *Säker på att jag sa jahaja först* Mjo visst. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ett virus som bara jag kan få och gör alla sorts sjuka grejer. XP .___o Woah. Låter inte bra det heller. Kanske. Inte ens säkert att den finns. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:24 am
Blixtra *sätter sig brevid morgan* blaugh *håller sig på säkert avstånd för att hinna fly ifall det skulle behövas* ^____^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:24 am
Chibi Strawberry *Säker på att jag sa jahaja först* Mjo visst. ._. Det är ett populärt ord. :'s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:25 am
Jetzudan Rebirth Kanske. Inte ens säkert att den finns. razz Mendoza. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 11:25 am
Miradjii Blixtra *sätter sig brevid morgan* blaugh *håller sig på säkert avstånd för att hinna fly ifall det skulle behövas* ^____^*ritar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|