|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:05 pm
Calahara Dashinator Calahara Dashinator Calahara Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror stuctuur formules vallen nog wel mee, schat, alleen dat mol berekenen... brrrrrr... en de leraar... ECHT een horror ja =P mol? wat was dat ook alweer? (heb je een nt profiel?(ik heb een combie van ng en nt)) NT ja =3 met NLT en informatica als keuze vakken =3 en mol... is ... geen idee... weet de definitie niet... maar het gewicht van een molecuul is 1 mol... je begruikt het om reactie verhoudingen te berekenen ow ja dat is leuk... wat is NLT? ik had het vorig jaar niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Natuur,_Leven_en_Technologie we doen nooit iets... drinken koffie... en kutten met eieren =P en geen toetsen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:10 pm
klinkt vreselijk, had vroegen een leuker ander vak (media (bacterien kweken op voedselbodum) helfs gehad!!!)
EDIT: Pink giftbox eek eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:13 pm
het is echt leuk... we doen nooit iets... en je krijgt een 8... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:15 pm
de vraag is dus: wat zou je krijgen als je wel wat deed (ik heb meegemaakt dat het dan minder werd...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:16 pm
geen idee... ik blijf gewoon gezellig koffie drinken =P edit: trouwens... we hebben Zakou weg gejaagt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:18 pm
of ze is gaan slapen... ik denk dat ik dat ook maar doe: het is midden in de nacht...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:19 pm
okay... weltrusten schat -geeft je een kus op je hand- sweet dreams
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:22 pm
eek danke.... jij ook welterusten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:26 pm
question deed ik iets verkeerd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:28 pm
krijg ik ineens een nachtzoen eek
ninja pink giftbox openen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:30 pm
het was gewoon op je hand... emo
moet je zelf weten =p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:54 pm
Calahara krijg ik ineens een nachtzoen eek ninja pink giftbox openen? nee, dicht laten en verkopen XD meestal is de doos meer waard dan wat er in zit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 11:55 pm
maar ik ben nieuwschierig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 12:34 am
Calahara maar ik ben nieuwschierig gonk -gleurt in de doos- je moet het zelf weten, schat, als je wilt kijken, dan kijk je -pakt 1 van je handen- voor geluk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|