|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 7:17 am
Taormina On my mind... Ik kan niet wachten tot Gaia Towns verschijnt, het ziet er zo cool uit. Gino keert terug, we krijgen nieuw meubilair zoals Angelic Bed en Demonic Chair, en we kunnen binnenkort ook tatoos op onze avi's laten zetten! Me too 3nodding Ik kijk extra speciaal uit naar de tattoos ik wil der eentje op de enkel van mijn avi (al je dan tenminste niet twee benen moet nemen) en de oorbellen. en ik wil de tv en telefoon voor in mijn huisje sweatdrop ik denk dat towns over twee weken verschijnt (waarschijnlijk voor de 20e) en ik hoop dat de tatoo shop en plot update daarvoor verschijnen ^_^ edit: 1200e post in deze topic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 7:19 am
Darlaa Taormina On my mind... Ik kan niet wachten tot Gaia Towns verschijnt, het ziet er zo cool uit. Gino keert terug, we krijgen nieuw meubilair zoals Angelic Bed en Demonic Chair, en we kunnen binnenkort ook tatoos op onze avi's laten zetten! Me too 3nodding Ik kijk extra speciaal uit naar de tattoos ik wil der eentje op de enkel van mijn avi (al je dan tenminste niet twee benen moet nemen) en de oorbellen. en ik wil de tv en telefoon voor in mijn huisje sweatdrop ik denk dat towns over twee weken verschijnt (waarschijnlijk voor de 20e) en ik hoop dat de tatoo shop en plot update daarvoor verschijnen ^_^ i want a tattoo too misschien worden de nieuwe donation items tattoo's ofzo..ter voorbereiding xp zou wel cool zijn ^^;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 10:25 am
on my mind:
-vriendin -tegen gaia towns -gister emmen was echt cool -zaterdag een dagje weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 10:42 am
Shin Asuka Darlaa Taormina On my mind... Ik kan niet wachten tot Gaia Towns verschijnt, het ziet er zo cool uit. Gino keert terug, we krijgen nieuw meubilair zoals Angelic Bed en Demonic Chair, en we kunnen binnenkort ook tatoos op onze avi's laten zetten! Me too 3nodding Ik kijk extra speciaal uit naar de tattoos ik wil der eentje op de enkel van mijn avi (al je dan tenminste niet twee benen moet nemen) en de oorbellen. en ik wil de tv en telefoon voor in mijn huisje sweatdrop ik denk dat towns over twee weken verschijnt (waarschijnlijk voor de 20e) en ik hoop dat de tatoo shop en plot update daarvoor verschijnen ^_^ i want a tattoo too misschien worden de nieuwe donation items tattoo's ofzo..ter voorbereiding xp zou wel cool zijn ^^;;; Denk het niet, omdat Tattoos echt een persoonlijke smaak is. Veel Gaians willen dat niet eens. Ik gok dat ze verder gaan met de Phoenix/Bone Dragon set of Lunar/Solar.
On my ******** Gaia; een dag down, geen speciale update .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 2:00 pm
oehw, dus had je no zo'n premium ding moeten hebben? is dat duurder dan de basic of zo? en hadden ze er niet bij gezegt dat het alleen voor dat ene account was?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 1:40 am
Darlaa oehw, dus had je no zo'n premium ding moeten hebben? is dat duurder dan de basic of zo? en hadden ze er niet bij gezegt dat het alleen voor dat ene account was? bij de Premium krijg je geen eens het geld wat ze zeiden dat je zou krijgen.... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 1:46 am
DA is altijd **** geweest.. daar0m zit ik op SA =P
What's 0n mY Mind: - Mis mijn vriend - Morgen weer werken sad - Verveling slaat weer t0e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 10:05 am
On my mind:
TE DRUK!!
Ik wil rust!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 12:07 pm
melige bui!! rofl
en morgen naar antwerpen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 05, 2005 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 06, 2005 4:36 am
Vandaag on my mind..... stare Ik kan dinsdag mn nieuwe pc halen. Yes! (dit is zon oud pokkeding xd werd wel s tijd). En ik moet volop veel werken volgende week wat me helemaal niet bevalt... en dr komen over een week een aantal vrienden van me trug. xp Dat was t.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 12:54 am
on my mind: -vriendin das alles want ik krijg haar der niet uit heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 2:01 am
on my mind: ONTBIJT/eten...whatever xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 3:08 am
On my mind: Wow, lang niet op gaia geweest! (door vakantie enzo)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |