|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:25 pm
tja misschien zijn er foto's op het internet van het kleine jongetje. edit: iedereen is best snel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:26 pm
Zakou... ik wist niet dat hij er zo uitzag...
schat... je bent net iets telaat =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:28 pm
Jeey, weer wat geleerd vandaag! En wie zei dat Gaia niet educatief was? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:29 pm
en dat in de vakantie crying ik niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:31 pm
ik moet leren voor een toets.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:32 pm
ik heb 7 SE's de 2de week na de vakantie crying
veel succes, schat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:34 pm
Wat voor toets Calahara?
Ik heb ook al de hele dag met mijn neus in de boeken gezeten en zou als het goed is, jou alles over het immuunsysteem moeten kunnen vertellen. Maar goed, ik heb gelukkig nog een week om te leren xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:38 pm
bacteriologie ik denk niet dat iemand alle soorten kan noemen (staafjes,kokken, komma's dat werk(stafilokokken...)) edit: biomedisch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:40 pm
-gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:41 pm
Dat dacht ik ook toen ze tegen ons zeiden dat we alle ontdekte genetische afwijkingen moetsen kennen... Het is een leuk vooruitzicht omdat ik weet dat ik al die infecties en bijbehorende indringers enzo over twee weken op mijn bord krijg.
Hoe lang heb je nog tot je toets?
Je studeert BMW? Waar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:47 pm
Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:56 pm
Calahara Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror stuctuur formules vallen nog wel mee, schat, alleen dat mol berekenen... brrrrrr... en de leraar... ECHT een horror ja =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:58 pm
Dashinator Calahara Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror stuctuur formules vallen nog wel mee, schat, alleen dat mol berekenen... brrrrrr... en de leraar... ECHT een horror ja =P mol? wat was dat ook alweer? (heb je een nt profiel?(ik heb een combie van ng en nt))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:00 pm
Calahara Dashinator Calahara Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror stuctuur formules vallen nog wel mee, schat, alleen dat mol berekenen... brrrrrr... en de leraar... ECHT een horror ja =P mol? wat was dat ook alweer? (heb je een nt profiel?(ik heb een combie van ng en nt)) NT ja =3 met NLT en informatica als keuze vakken =3 en mol... is ... geen idee... weet de definitie niet... maar het gewicht van een molecuul is 1 mol... je begruikt het om reactie verhoudingen te berekenen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:03 pm
Dashinator Calahara Dashinator Calahara Dashinator -gets dizzy- ik heb al moeite met scheikunde 4/5 Havo... MIJN SCHAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SLIM =3 *herrinnerd zich de struktuur formules....* die scheikunde is lastig ja... *herrinnerd zich de leraar* echte horror stuctuur formules vallen nog wel mee, schat, alleen dat mol berekenen... brrrrrr... en de leraar... ECHT een horror ja =P mol? wat was dat ook alweer? (heb je een nt profiel?(ik heb een combie van ng en nt)) NT ja =3 met NLT en informatica als keuze vakken =3 en mol... is ... geen idee... weet de definitie niet... maar het gewicht van een molecuul is 1 mol... je begruikt het om reactie verhoudingen te berekenen ow ja dat is leuk... wat is NLT? ik had het vorig jaar niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|