|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:05 pm
ja, maarmaarmaar
er zit iets meer achter. kheb em een jaar geleden afgewezen. maar t was dan ook wel die eerste keer datik m zag dacht ik van 'omg he's so cute, lets try to impress him!' en toen later zat ik in gedachte te geine over me volgende vriendje, en toen dacht ik nog aan hem, en opeens zegt nieuw school vriendinnetje 'wat vind je van hem? hij vind je leuk ^-^'
maar kwas nog niet toe aan n relatie en toen vroeg ik m alsnog en toen begreep die me verkeerd en de volgende dag was ik zo verstrooid ennerveus en nog eigenlijk vrijgezel willen zijnde dat ik heb gezegt dat die niet had wat ik zocht x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:08 pm
oei x.x ik ben geen genie als het aankomt op relaties XD (_ __) eh .. laten we duimen dat het goed komt ^^ zal vast goed komen ♫ positief denken ♫
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:14 pm
yupyupyup
maar ik moet wel vragen of we iets gaan doen deze vakantie want anders ga ik alleen maar thuis zitten mezelf lopen opvreten waarom ik nog niet verdere actie heb ondernomen. ik werd net ook al met de kreet 'dat werd eens tijd' beschuldigt dat t zo lang duurde voor ik dat smsje gestuurt had rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:22 pm
XD nou ja.. het juiste moment komt vanzelf x3 patience ♫ ik voel me bijna zo'n goeroe x.x XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:45 pm
nounou ik loop al een tijdje nu met dit idee nu en ik kom m wel enkele keren per week tegen op school maar zelfs alsik m op zijn werk tegen kom dan kan ik wel lol met m hebben en praten en alles maar dat ene komt er nit uit sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 2:56 pm
tja.... gevoelens zijn moeilijk x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:22 am
woej gevoelens is een lastig onderwerp. Ik weet alleen dat je je niet te druk over dingen moet maken, uiteindelijk komt alles toch wel goed!
Je avi is nu echt gaaf Neo, btw
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 3:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 4:49 am
Gevoelens zijn soms eenmaal een beetje lastig ja. Hoop dat het allemaal goedkomt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 6:33 am
3nodding je hebt er niets aan om je zorgen te maken. relax en ga een end hollen/lopen dat helpt. mijn poes is trouwens zwart en wit (en duivels).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 6:58 am
* laat haar neus zien* Boe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 7:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 8:11 am
wil je ons nooit meer zo laten schrikken! m'n kop thee viel zowat over m'n laptop heen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 8:20 am
thee en laptops gaan soms niet goed samen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 9:01 am
denk ik ook niet. xD Maar m'n Compaq is best sterk (ik herinner me nog goed die keren dat ik er thee over heb gegoten)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|