|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:33 am
Trinity matrix Valkyria86 Trinity matrix Valkyria86 Trinity matrix Valkyria86 Trinity matrix *får ett nervsammanbrott* ok, ok, ok, ok, ok.... gonk eeeh? hjälp? Ne.. Men jag blir bara galen på en "kompis" som bara skriver "ok" exakt HELA tiden.. även om de bara e för att retas me mej då men.. gonk åååh, sådant är så mycigt.. eller inte!! Snart blockar jag "ok-idioten" (smeknamn).. gonk tycker om den msn funktionen biggrin Inte jag.. Gjorde de innan Draken.. Eller va fan... *försvinner* uuuh.. då vet jag... <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:34 am
ja.. nussi nuss på dig med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:35 am
*sätter sig och lyssnar på "tung" synth-pop* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:35 am
Mr.J Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 94421!!! fan du e ju läskig människa!! hur gåre me din queste efter OMG då?? Sådär. Behövs fortfarande lite till. Kan fortfarande göra offer med saker för jag vill helst inte sitta där med 1g sen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:36 am
Baali *sätter sig och lyssnar på "tung" synth-pop* 3nodding vilken typ? du vet att det står på crushadows hemsida att de kommer tillbaks till sverige nästa år va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:36 am
Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 önskar ja hade så mkt.... då kunde jag för faen köpa de ja vill ha typ 6 gånger om... *avundsjuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:37 am
Filthy Mr.J Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 94421!!! fan du e ju läskig människa!! hur gåre me din queste efter OMG då?? Sådär. Behövs fortfarande lite till. Kan fortfarande göra offer med saker för jag vill helst inte sitta där med 1g sen. gonk vad går den på nu för tiden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:38 am
Valkyria86 Filthy Mr.J Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 94421!!! fan du e ju läskig människa!! hur gåre me din queste efter OMG då?? Sådär. Behövs fortfarande lite till. Kan fortfarande göra offer med saker för jag vill helst inte sitta där med 1g sen. gonk vad går den på nu för tiden? Den ligger på typ 110-120k. Skulle helst vilja ha typ 15k kvar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:38 am
Filthy Mr.J Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 94421!!! fan du e ju läskig människa!! hur gåre me din queste efter OMG då?? Sådär. Behövs fortfarande lite till. Kan fortfarande göra offer med saker för jag vill helst inte sitta där med 1g sen. gonk njae 1g vill nog ingen ha..... särskilt inte JAG som suger på att skaffa guld.... JA FÅR ALDRIG 22k..... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:40 am
Filthy Valkyria86 Filthy Mr.J Filthy *Kommer in med ännu mera pengar* Jekekeke! Welcome Filthy , your Gaia Gold: 94421 94421!!! fan du e ju läskig människa!! hur gåre me din queste efter OMG då?? Sådär. Behövs fortfarande lite till. Kan fortfarande göra offer med saker för jag vill helst inte sitta där med 1g sen. gonk vad går den på nu för tiden? Den ligger på typ 110-120k. Skulle helst vilja ha typ 15k kvar. Ok.. HUm.. Brukar köpa saker direkt när jag kan med tane på att de faktiskt går upp i pris..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:41 am
Valkyria86 Baali *sätter sig och lyssnar på "tung" synth-pop* 3nodding vilken typ? du vet att det står på crushadows hemsida att de kommer tillbaks till sverige nästa år va? future-pop (industrail-synth-pop) jasså vart? hur? när? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:43 am
Baali Valkyria86 Baali *sätter sig och lyssnar på "tung" synth-pop* 3nodding vilken typ? du vet att det står på crushadows hemsida att de kommer tillbaks till sverige nästa år va? future-pop (industrail-synth-pop) jasså vart? hur? när? eek aha.. band? razz eller? va? det stog detmpå hemsidan efter de åkt hem här ifrån... "we will bebeaack for you next year"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:45 am
Företsen bali, har du sett crux nya gitarrist? tja., häär är han och min vän linda i karlstad >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:45 am
Valkyria86 Baali Valkyria86 Baali *sätter sig och lyssnar på "tung" synth-pop* 3nodding vilken typ? du vet att det står på crushadows hemsida att de kommer tillbaks till sverige nästa år va? future-pop (industrail-synth-pop) jasså vart? hur? när? eek aha.. band? razz eller? va? det stog detmpå hemsidan efter de åkt hem här ifrån... "we will bebeaack for you next year" nej bandet e code:64 från norge , skrev bara vad det typ låter som inom ():en okay eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|