|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 12:38 pm
zoetermeer is best groot... en ICT stad #1 en... missch kan ik de oude mobiel van mijn vader lenen.... opnieuw...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:59 pm
bewijs! positief denkwerk kan tot vele positieve dingen lijden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:00 pm
bewijs wat? =3 maar missch mag ik nu helemaal niet meer weg emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:10 pm
ehhh???? waarom dat nou weer??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:38 pm
Die logica klopt inderdaad niet, zodra je dat mobieltje hebt hoor je bij haar op bezoek te kunnen gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:52 pm
dat een mobieltje tegenwoordig zo belangrijk is... ik kan het me wel voorstellen. je hebt toch genoeg mensen daar toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:08 pm
mijn ouders doen stom... maar ik ga ze proberen om te praten... en we moeten nog ff wat dingen afspreken... ik PM wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 3:28 am
Ah, zeker weer het welbekende praatje over hoe gevaarlijk het wel niet is om mensen te ontmoeten via internet?
zoals bijvoorbeeld: ze zou je je mobiel kunnen afnemen en doen alsof je even weg was terwijl ze je wat aandoet of misbruikt, ze zou ervoor kunnen zorgen dat je in gevaar komt via haar vrienden... you get the point.
Er is een hele simpele manier om dat op te lossen, bel gewoon even naar de ander en laat de ouders het geheel maar bespreken en ze zijn een stuk makkelijker in acceptatie ervoor sinds ze dan een soort van zekerheid hebben gekregen door het gesprek van ouder tot ouder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 5:06 am
xz791 Ah, zeker weer het welbekende praatje over hoe gevaarlijk het wel niet is om mensen te ontmoeten via internet? zoals bijvoorbeeld: ze zou je je mobiel kunnen afnemen en doen alsof je even weg was terwijl ze je wat aandoet of misbruikt, ze zou ervoor kunnen zorgen dat je in gevaar komt via haar vrienden... you get the point. Er is een hele simpele manier om dat op te lossen, bel gewoon even naar de ander en laat de ouders het geheel maar bespreken en ze zijn een stuk makkelijker in acceptatie ervoor sinds ze dan een soort van zekerheid hebben gekregen door het gesprek van ouder tot ouder. lol zoiets heb ik nou nooit. ik heb wel dat ik met mensen afspreek in een meet ofzo en dan zeg ik dat en dan zegt ons mam als je maar voorzichtig doet. zou er ook aan kunnen liggen dat ik zelfstandig schijn te horen zijn razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 6:36 am
Waarom is ze bij een meet dan makkelijker dan bij zoiets als dit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:20 am
Wow, ben ff een paar dagen niet aanwezig en loop meteen achter, haha. Er is wel veel gebeurt. Maar ja, ik heb meerdere keren mensen van internet ontmoet. Ook een paar van hier en het is gewoon goed gegaan. Gewoon op openbare plekken afgesproken smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 10:59 am
aw ik heb al een aantal dagen hier niks meer gepost zeg.. Ik begin het gewoon te druk te krijgen voor gaia. Maar nu heb ik vakantie dus ik maak het weer goed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:42 pm
had ik nog niet in deze topic gepost vandaag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 2:00 pm