Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 800 801 802 803 804 805 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 6:02 am

YAY =3
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 11:10 am

worden voor gelogen - check
worden bedrogen - check
backstabbed - check
gebruikt worden - check
tegen gelogen worden - check
alleen nog in elkaar geslagen worden... en dat hebben mijn, so called, vrienden me alles geflikt

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 12:09 pm

Dashinator
worden voor gelogen - check
worden bedrogen - check
backstabbed - check
gebruikt worden - check
tegen gelogen worden - check
alleen nog in elkaar geslagen worden... en dat hebben mijn, so called, vrienden me alles geflikt

eek auw, dat doet pijn...... als ik je kan helpen zeg het, we staan ik allemaal voor je klaar zoals kitty al zei.

Ik heb hier veel afleiding kunnen vinden toen ik 2 jaar lang gepest werd en 1 vriendin en familie had buiten school (in school eigenlijk geen vrienden) die niet allemaal altijd tijd voor me hadden. (ik durfde niet naar school en mijn darmen waren door stress in de war en ik moest zelfs overgeven).

So let us cheer you up!
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 2:07 pm

bedankt... maar... right now... aan woorden heb ik niets...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 2:24 pm

yeah, je hebt gelijk. Tijd is het beste geneesmiddel (meestal).
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 2:39 pm

Voor liefde is de tijd misschien wel het beste maar voor zoiets als hij heeft is tijd waarschijnlijk eerder 1 van de minder goede opties.

Als je dat lijstje meegemaakt hebt dan verlies je na verloop van tijd zonder verandering het vertrouwen in de mens zelf (of zo redeneer ik dat tenminste, voorgelogen, bedrogen, gebruikt worden, in de rug gestoken en meer van dat soort zaken zijn zeer slecht voor het vertrouwen). Probeer er daarom eens achter te komen waarom ze dat allemaal deden, en afgaande daarop erachter zien te komen of je ze nog wel als vrienden wilt houden of dat je liever andere vrienden hebt en deze voortaan gewoon allemaal laat stikken.

xz791

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 2:55 pm

xz791
Voor liefde is de tijd misschien wel het beste maar voor zoiets als hij heeft is tijd waarschijnlijk eerder 1 van de minder goede opties.

Als je dat lijstje meegemaakt hebt dan verlies je na verloop van tijd zonder verandering het vertrouwen in de mens zelf (of zo redeneer ik dat tenminste, voorgelogen, bedrogen, gebruikt worden, in de rug gestoken en meer van dat soort zaken zijn zeer slecht voor het vertrouwen). Probeer er daarom eens achter te komen waarom ze dat allemaal deden, en afgaande daarop erachter zien te komen of je ze nog wel als vrienden wilt houden of dat je liever andere vrienden hebt en deze voortaan gewoon allemaal laat stikken.

ze deden het omdat ik mensen snel vertrouw... ze zagen dat ik blijkbaar makelijk te gebruiken was...
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:32 am

heeft er iemand tijd in het weekend? zodat ik langs kan komen en een knuffel kan krijgen (missch ff rond hangen)

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:45 am

Dashinator
heeft er iemand tijd in het weekend? zodat ik langs kan komen en een knuffel kan krijgen (missch ff rond hangen)

Ai, sorry.... moet een opdracht (betaald) afmaken.... Maar hierbij 20 virtuele knuffels die even welgemeend zijn!
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:56 am

hangt ervan af waar je woont Dash, misschien kan je wel bij mij komen voor die knuffels^^

xz791

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 2:17 am

We (=familie) krijgen bezoek uit Amerika..... ze komen wel zondag aan, dus misschien kan ik mijn moeder overhalen question ze is niet zo voor mensen van het internet, je weet wel dat bescherming gevoel van ouders. En ik woon in Groningen...... niet echt centraal,
maar als het kan ondanks al dat bovenstaande ben je welkom. Zaterdag heb ik alle tijd van de wereld.
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 3:27 am

ik woon in zoetermeer...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 7:56 am

ver weg..... nou ver, niet dichtbij.
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 8:06 am

trein...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 10:57 am

Ik vind de trein nog best duur! Maar dat vind ik zowiezo van het openbaar vervoer in Nederland... In Belgie zou ik voor enkele euro's heel Belgie kunnen door crossen met de trein. Terwijl in Nederland ik niet verder dan 1 station zou komen...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 800 801 802 803 804 805 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games