|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:52 am
hum.. hur kommer det sig att jag helt plötsligt har tre stycken dried grass skirts? >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:53 am
Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:54 am
Valkyria86 hum.. hur kommer det sig att jag helt plötsligt har tre stycken dried grass skirts? >.< sälj 2 av dem lr alla om du inte behöver dem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:55 am
Mr.J Valkyria86 hum.. hur kommer det sig att jag helt plötsligt har tre stycken dried grass skirts? >.< sälj 2 av dem lr alla om du inte behöver dem... Jag har lagt ut dem på marketplase...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:56 am
Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^ Ska du läsa på gymnasiet sedan då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:57 am
hur går det med dina 3k du ska få ihop då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:57 am
Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^ Ska du läsa på gymnasiet sedan då? de va tänkt så ^^ skulle du kunna donera en liten slant?? behöver lite guld (hata mig inte nu, snälla hata mig INTE nu)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 4:59 am
Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^ Ska du läsa på gymnasiet sedan då? de va tänkt så ^^ skulle du kunna donera en liten slant?? behöver lite guld (hata mig inte nu, snälla hata mig INTE nu) Ska spara ihop till ett Januari letter, och efter en liten i9nsident igår så har jag faktiskt inte mer än 600g... Men när det bara fattas lite så kan jag ju åna dig.. För jag hoppas du är en sådan som betalar tillbaks sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:01 am
Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^ Ska du läsa på gymnasiet sedan då? de va tänkt så ^^ skulle du kunna donera en liten slant?? behöver lite guld (hata mig inte nu, snälla hata mig INTE nu) Ska spara ihop till ett Januari letter, och efter en liten i9nsident igår så har jag faktiskt inte mer än 600g... Men när det bara fattas lite så kan jag ju åna dig.. För jag hoppas du är en sådan som betalar tillbaks sweatdrop tja jag betaler nog tebax så fort ja kan iaf sweatdrop vet inte hur lång tid de tar men....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:02 am
Valkyria86 hur går det med dina 3k du ska få ihop då? de går ÅT helvete me dem 3 k ja ska få ihop... får typ ihop 500 guld på ty 1vecka kanske.. o de tar ALLDELES för lång tid..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:03 am
tänkte kanske sticka till dem icke svenska forumen o se om ja hittar nån dum jävel som kanske donerar en slant ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:07 am
Mr.J tänkte kanske sticka till dem icke svenska forumen o se om ja hittar nån dum jävel som kanske donerar en slant ^^ ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:14 am
Sephyre Mr.J tänkte kanske sticka till dem icke svenska forumen o se om ja hittar nån dum jävel som kanske donerar en slant ^^ ... sweatdrop blaugh du som typ köper ny saker hela tiden du skulle inte kunna donmera en slant?? (smlar stålar till Soldat grejerna..) AAAAAASDYRA men ja needar typ 4k till till den först saken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:16 am
Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 Mr.J Valkyria86 SÅ har man slutat första skoldagen.. Och vad jaar jag att göra? Ingenting! första skoldan för mej me idag...dryyyyygt men nåja den enda person på skolan som nånsin brytt sig om mig (en rätt söt tjej) bytte inte skola.. hon kanske skulle göra de... så nu står ja säkert ut hela 9:an det är bra ^.^ JO ^^ Ska du läsa på gymnasiet sedan då? de va tänkt så ^^ skulle du kunna donera en liten slant?? behöver lite guld (hata mig inte nu, snälla hata mig INTE nu) Ska spara ihop till ett Januari letter, och efter en liten i9nsident igår så har jag faktiskt inte mer än 600g... Men när det bara fattas lite så kan jag ju åna dig.. För jag hoppas du är en sådan som betalar tillbaks sweatdrop tja jag betaler nog tebax så fort ja kan iaf sweatdrop vet inte hur lång tid de tar men.... hum, inte bra på att spara eller vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 5:18 am
Mr.J Valkyria86 hur går det med dina 3k du ska få ihop då? de går ÅT helvete me dem 3 k ja ska få ihop... får typ ihop 500 guld på ty 1vecka kanske.. o de tar ALLDELES för lång tid.. hur fan kan det gå så långsamt?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|