|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 3:01 am
Veel belangrijke dingen ja. >< Maar ik ga het gewoon proberen, pijnstillers dempen de pijn wel wat..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 3:09 am
•♥• Oh, succes. o.o *geeft warm dekentje* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:55 am
We klagen ze aan!! *schudt vuist*
Awe, poor OKP! *geeft een te harde knuffel* EEEPS!! Sorry!
Misschien dat je je daarom zo ziek voelde opeens. Volgende keer ga ik gewoon mee op avontuur!! No way dat ik jou nog alleen laat!
*stopt hem in met Darlaa's dekentje* Wil je nog een slaapliedje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:59 am
kittyocean Hoe bedoel je; het verzamelen? Want dat was omdat Zakou en Septa niet konden komen. Misschien de volgende keer eerder telefoonnummers verzamelen? •♥• Ja of een soort last minute confirmation? dan hadden we geweten dat er een grote kans was dat ze niet zouden komen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:01 pm
kittyocean We klagen ze aan!! *schudt vuist* Awe, poor OKP! *geeft een te harde knuffel* EEEPS!! Sorry! Misschien dat je je daarom zo ziek voelde opeens. Volgende keer ga ik gewoon mee op avontuur!! No way dat ik jou nog alleen laat! *stopt hem in met Darlaa's dekentje* Wil je nog een slaapliedje? •♥• Mee op avontuur, weet je dat wel heel zeker? xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:07 pm
Darlaa kittyocean Hoe bedoel je; het verzamelen? Want dat was omdat Zakou en Septa niet konden komen. Misschien de volgende keer eerder telefoonnummers verzamelen? •♥• Ja of een soort last minute confirmation? dan hadden we geweten dat er een grote kans was dat ze niet zouden komen. •♥•Helemaal mee eens! Goed leerpunt voor de volgende keer =D Calahara bleek ook ziek te zijn; daarom kon ze niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:10 pm
Darlaa kittyocean We klagen ze aan!! *schudt vuist* Awe, poor OKP! *geeft een te harde knuffel* EEEPS!! Sorry! Misschien dat je je daarom zo ziek voelde opeens. Volgende keer ga ik gewoon mee op avontuur!! No way dat ik jou nog alleen laat! *stopt hem in met Darlaa's dekentje* Wil je nog een slaapliedje? •♥• Mee op avontuur, weet je dat wel heel zeker? xD •♥•Ik neem dan wel weer mijn oranje jas mee, dat kan dan als airbag dienen. Voel me toch wel een beetje verantwoordelijk XD "Nee, ga maar! Wij blijven hier wel wachten. Veel plezier!!" Dus ja, ik ga de volgende keer wel mee XD Als ik de speeltuin kan overleven....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 5:24 am
sad arme okp... (voorzichtige) ./hug
*is heel nieuwsgierig wat er precies gebeurt is*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 11:51 pm
kiek sad arme okp... (voorzichtige) ./hug *is heel nieuwsgierig wat er precies gebeurt is* Mannen en hun avontuurlijke drang ook!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 9:05 am
Het was dus kennelijk wel leuk? =3 Srry dat ik er deze keer niet bij kon zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:38 pm
.~Horsie~Anne~. Het was dus kennelijk wel leuk? =3 Srry dat ik er deze keer niet bij kon zijn! Het was erg gezellig =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:16 am
Sorry, sorry! Helemaal vergeten! Ik zal mijn best doen om dat asap te doen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 2:30 pm
kittyocean kiek sad arme okp... (voorzichtige) ./hug *is heel nieuwsgierig wat er precies gebeurt is* Mannen en hun avontuurlijke drang ook!! lol tell me about it razz Vertel... pls?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |