|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:21 pm
FuZZy~SlipKnoT Mushi Jaha, nehe... eek Hej hej. sweatdrop ;XD... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 12:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:44 am
Mushi Hopey Mushi Hopey Muushii.. domokun .. Jag kommer snart ha råd med att betala för bilden/bilderna.. Så, säg till då du kan börja med dom eller något.. Så vet jag när jag ungefär kan börja med min quest domokun Okey, Nu ska vi se... Det var en quest bild, right? Sen vad var den andra? sweatdrop Måste vara bättre på att skriva upp!! gonk Det var en bild till min quest, yes ^^ .. Den andra? o_O .. Sa jag n姯t om n姯n annan? Oh, det kanske jag gjorde.. <.< .. Inte f?tt jag minns, men ja ^^; .. Men nu kom jag p堥n bild som jag vill ha gjord, men den kan v䮴a 3nodding Okey, vad vare questen var efter nu igen? sweatdrop S堯troligt gl?. Chain Wallet whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:56 am
Hopey Mushi Hopey Mushi Hopey Muushii.. domokun .. Jag kommer snart ha råd med att betala för bilden/bilderna.. Så, säg till då du kan börja med dom eller något.. Så vet jag när jag ungefär kan börja med min quest domokun Okey, Nu ska vi se... Det var en quest bild, right? Sen vad var den andra? sweatdrop Måste vara bättre på att skriva upp!! gonk Det var en bild till min quest, yes ^^ .. Den andra? o_O .. Sa jag n姯t om n姯n annan? Oh, det kanske jag gjorde.. <.< .. Inte f?tt jag minns, men ja ^^; .. Men nu kom jag p堥n bild som jag vill ha gjord, men den kan v䮴a 3nodding Okey, vad vare questen var efter nu igen? sweatdrop S堯troligt gl?. Chain Wallet whee heart Juste xd I will start on it right away!! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:36 am
Älskar mina kunder! xd
Nu ligger mitt guld på as mycket över det jag brukar ha, och det är tack vare kunderna och fisket! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:36 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 8:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 10:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 5:48 am
Skulle vilja ha en helkroppsbild.. <.<;; Vill att den ska ha Romani Glasses, Black Tie och Devil Tail. Vit överdel. Så ska den se.. Uhm.. Snäll ut? o_O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:51 am
Nightmare Asura Skulle vilja ha en helkroppsbild.. <.<;; Vill att den ska ha Romani Glasses, Black Tie och Devil Tail. Vit överdel. Så ska den se.. Uhm.. Snäll ut? o_O` Mhkey, blir 1500g sen. sweatdrop Tror jag får skjuta upp lite på Quest bilden, Har inga idéer alls för stunden till den gonk Hopey, Hjäääälp med idéer! eek Kan så länge göra vanliga 1.5k bilder. sweatdrop Så Rastaman är först i kön, vad jag kommer ihåg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 7:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 8:37 am
Nightmare Asura Ta din tid, Mushi-kun. 4laugh Och jag ska ocks堲ita lite till Hopey's quest, du kan sno inspiration fr宠mig. ninja Hehe, tja. Fast jag vill ju göra den lite unikare än så wink Rastaman:Den är klar, hoppas att du blev nöjd med resultatet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|