|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 1:36 am
Eathlinn Conania on ainakin tietaakseni animean jotain paalle 400 jaksoa... Etta pelkaapa ihan syysta sen sarjan pituutta! Time Stranger Kyokon bongasin ihan vahingossa kioskilta, ja se lahti mukaan. Oikein kivaa shoujoa. Sopoja poikia, natteja tyttoja, menoa ja melsketta. Ja sita on vain 3 osaa! Joskus naitakin sarjoja... siina tulikin kaikki olennainen. xD Ehdottomasti hyva homma on nimenomaan tuo vaik 3 jaksoa.. Ei kulu miljoonia. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 1:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 4:13 am
Minkalainen se Time Traveller Kyo on? Naytti ihan hauskalta, mutten tiia, alkasko tuota ostamaan.
Chrono Crusade on aika hauska, vaikka paaosan tyyppi onki nunna o_O. Demon Diarya olis hauska kokeilla. Tulee mieleen Vampire Game, josta mullon nyt ties kuinka monta osaa (paitsi ykkosta), enka oo lukenu niita viela... redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 7:20 am
No lolz... tottakai se ostetaan ku siin on vaan kolme kirjaa smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 1:32 am
onko siita siis muka kaiken kaikkiaan 3pokkaria vain?? eek kamalaa crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 2:16 am
Kakskieliset mangat olis hauskoja (japani&englanti tietty). Niita on vaan niin vaikea saada. Yks tyyppi myy niita, mutta postikulut on hirveat ja kaiken lisaksi paketti voi jamahtaa tulliin. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 7:28 am
Oujee, nyt minulla on niinkus jo toinen stabilon kyna xD Ranman mukana tuli siis sellainen (oranssi! Jee! razz ). Taas se "Eijeijei, miksi inhottavaa oheistavaraa?!"-tunne, mutta ostin silti. Sitten menin toiseen kauppaan, ja huomasin etta siella oli ranmoja ilman sita kynaa stare
Sain ostettua myos Kyokon, Conanin ja Dragonballin (olenko ollut kauan sivistyksesta pois vai kuvittelenko vain? eek ) . Ja uuden animelehden. Ja sitten nain myos toisen uuden animelehden, mika oli aarettoman pelottava. Sanokaa mika hemmetin lehti se "Anime for girls" on o_O Vilkaisin kantta ja niskakarvat nousi pystyyn xD En uskaltanut katsoa sisalle...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 7:30 am
Liftrasir Oujee, nyt minulla on niinkus jo toinen stabilon kyna xD Ranman mukana tuli siis sellainen (oranssi! Jee! razz ). Taas se "Eijeijei, miksi inhottavaa oheistavaraa?!"-tunne, mutta ostin silti. Sitten menin toiseen kauppaan, ja huomasin etta siella oli ranmoja ilman sita kynaa stare Sain ostettua myos Kyokon, Conanin ja Dragonballin. Ja uuden animelehden. Ja sitten nain myos toisen uuden animelehden, mika oli aarettoman pelottava. Sanokaa mika hemmetin lehti se "Anime for girls" on o_O Vilkaisin kantta ja niskakarvat nousi pystyyn xD En uskaltanut katsoa sisalle... xd Mie tytt ostin semmoisen joskus kevaalla kun siin aoli Inuyasha kannessa.Se oli melkoista shaibaa se... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 3:45 am
Liftrasir Oujee, nyt minulla on niinkus jo toinen stabilon kyna xD Ranman mukana tuli siis sellainen (oranssi! Jee! razz ). Taas se "Eijeijei, miksi inhottavaa oheistavaraa?!"-tunne, mutta ostin silti. Sitten menin toiseen kauppaan, ja huomasin etta siella oli ranmoja ilman sita kynaa stare Sain ostettua myos Kyokon, Conanin ja Dragonballin (olenko ollut kauan sivistyksesta pois vai kuvittelenko vain? eek ) . Ja uuden animelehden. Ja sitten nain myos toisen uuden animelehden, mika oli aarettoman pelottava. Sanokaa mika hemmetin lehti se "Anime for girls" on o_O Vilkaisin kantta ja niskakarvat nousi pystyyn xD En uskaltanut katsoa sisalle... ha ha taidan tuoda sen lehden sulle....se on sattumoisin mun poydalla juuri nyt mrgreen siina oli niin ihania juttuja..niin se oli pakko ostaa mrgreen mahdankohan koskaan tulla teille hmm...kuinkas monesti mie olen edes ollut siella? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 4:23 am
Aeris89 Liftrasir Oujee, nyt minulla on niinkus jo toinen stabilon kyna xD Ranman mukana tuli siis sellainen (oranssi! Jee! razz ). Taas se "Eijeijei, miksi inhottavaa oheistavaraa?!"-tunne, mutta ostin silti. Sitten menin toiseen kauppaan, ja huomasin etta siella oli ranmoja ilman sita kynaa stare Sain ostettua myos Kyokon, Conanin ja Dragonballin (olenko ollut kauan sivistyksesta pois vai kuvittelenko vain? eek ) . Ja uuden animelehden. Ja sitten nain myos toisen uuden animelehden, mika oli aarettoman pelottava. Sanokaa mika hemmetin lehti se "Anime for girls" on o_O Vilkaisin kantta ja niskakarvat nousi pystyyn xD En uskaltanut katsoa sisalle... ha ha taidan tuoda sen lehden sulle....se on sattumoisin mun poydalla juuri nyt mrgreen siina oli niin ihania juttuja..niin se oli pakko ostaa mrgreen mahdankohan koskaan tulla teille hmm...kuinkas monesti mie olen edes ollut siella? eek Muistan ainakin yhden kerran, joskus hirvipeijaisten jalkeen kun Harri oli meilla myos. Mutta oot sie kai ollut useamminkin. Kai. En tieda. Argh! Joo ja ei kiitos, mie voin lukea sen lehden kaupassa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:25 am
1.Card Captor Sakura heart 2.Fruits Basket 3.Utena 4.Hellsing 5.Fushigi Yuugi (tamahome heart )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 11:38 am
Luwina Demon Diarya olis hauska kokeilla. Oooh, tykkan DD:sta ihan hulluna! Mulla on toistaiseksi 5 osaa... 3nodding Eclipse on niiiiin ihqu! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:27 pm
DD on ihan hauska.
Vampire Game kuuluu ihan suosikkilistalleni heart
Se anime for girls juttu... selasin sellaista joskus Akateemisessa ja se oli aika hrvea... eek
Mangatilauksiin tulee tulli vasta jos niiden ostoarvo rahteineen on ~125 €, koska tulli ei peri alle 10 € maksuja. Muistaa vaan mainita, etta ne on kirjoja. (Koettivat kerran verottaa multa 22% mukaan... :mutinaa: )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 10:16 pm
*tahtoo lisaa Yami no Matsueita - mangana!*
En olis uskonu etta se voi olla nain paljon parempi kuin anime, koska se anime on jo *drooooool* 4laugh
Lisaksi... Yami aiheutti tassa raavaassa miehessa elamansa ensimmaisen fanityttmaisen kiljahduksen kesken mangan lukemisen... Soli pelottavaa... ... ninja ...mikas se tekstarihelpin numero olikaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 5:30 am
Liftrasir Aeris89 Liftrasir Oujee, nyt minulla on niinkus jo toinen stabilon kyna xD Ranman mukana tuli siis sellainen (oranssi! Jee! razz ). Taas se "Eijeijei, miksi inhottavaa oheistavaraa?!"-tunne, mutta ostin silti. Sitten menin toiseen kauppaan, ja huomasin etta siella oli ranmoja ilman sita kynaa stare Sain ostettua myos Kyokon, Conanin ja Dragonballin (olenko ollut kauan sivistyksesta pois vai kuvittelenko vain? eek ) . Ja uuden animelehden. Ja sitten nain myos toisen uuden animelehden, mika oli aarettoman pelottava. Sanokaa mika hemmetin lehti se "Anime for girls" on o_O Vilkaisin kantta ja niskakarvat nousi pystyyn xD En uskaltanut katsoa sisalle... ha ha taidan tuoda sen lehden sulle....se on sattumoisin mun poydalla juuri nyt mrgreen siina oli niin ihania juttuja..niin se oli pakko ostaa mrgreen mahdankohan koskaan tulla teille hmm...kuinkas monesti mie olen edes ollut siella? eek Muistan ainakin yhden kerran, joskus hirvipeijaisten jalkeen kun Harri oli meilla myos. Mutta oot sie kai ollut useamminkin. Kai. En tieda. Argh! Joo ja ei kiitos, mie voin lukea sen lehden kaupassa sweatdrop niin se harri tosiaan oli silloin siella eek oletkos saanut uusia mangoja?? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|