|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 5:56 am
Verwacht maar een mega update van deze thread na de lay out change van vandaag! Voor de mensen die de announcements niet (willen) lezen: vanmiddag om 5 uur zal de nieuwe layout er komen, de profiles zullen er niet zo fantastisch uitzien omdat het nieuwe profile systeem er ook binnenkort komt. De nieuwe layout zal meer witter en ook meer oranje worden. Met de nieuwe layout komen ook de nieuwe starter pakketjes aan. Gratis te verkrijgen voor iedereen!!!
De towns update komt er ook aan. Ze zitten nu in de publieke testfase.
meer informatie kijk in de announcements en voor feedback over de nieuwe layout ga dan even naar deze thread
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 6:08 am
vervelend hoor, vind de lay-out al mooi zoals die is. en dat van towns vind k wel echt super jammer.... ( heb t gevoel dat t nog lang gaat duren) geduld is n schone zaak zal ik maar in me hoofd stampen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 8:15 am
Ik vind deze layout lelijk vergeleken bijde oude, de nieuwe zal wel beter zijn.. maar oranje? hou kunen ze het Gaia logo nou oranje maken! Sacrelidge! scream
^_^; nouja we kunnen op dit moment wel wat extra oranje gebruiken blaugh
... trouwens het is 5 uur... ik denk dat je het uurtje erbij moet rekenen inplaats van eraf het is nu acht uur in pst dus zal de update om 7 uur zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 10:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 11:11 am
I have a feeling I will need to create 2 more mules XD
Hoe moet ik anders aan mijn 4 gratis setjes komen???!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:22 pm
dat dacht ik in de con report te zien. Wist ik veel dat alle 4 in 1 set zitten! Er zijn denk ik 3 verschillende kleuren voor 1 dezelfde set... correct?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:24 pm
Correct =3
een gelige/rode/oranje een blauwe en een wit/zwart/grijze
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:33 pm
Ben ik weer de enigste die dit probleem heeft!! Alle pagina's vernieuwen niet meer uitzichzelf ik moet echt alles verversen om wat nieuws te zien! dat gebeurde me op Minitokyo ook al.. echt heel erg irritant, totop de previeuwbox tijdens het replien en het je hebt gepost scherm aantoe als ik op het linkje terug naar topic klik kom ik terug naar een topic waar ik uren geleden gepost heb..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:37 pm
Darlaa Ben ik weer de enigste die dit probleem heeft!! Alle pagina's vernieuwen niet meer uitzichzelf ik moet echt alles verversen om wat nieuws te zien! dat gebeurde me op Minitokyo ook al.. echt heel erg irritant, totop de previeuwbox tijdens het replien en het je hebt gepost scherm aantoe als ik op het linkje terug naar topic klik kom ik terug naar een topic waar ik uren geleden gepost heb.. ik heb ook geen automatische refresh..niemand denk ik, dat onnatuurlijk voor een forum.
en dat nieuwe logo MOET echt wel. hebben we bij drvo net een gaia vlag gemaak voor bij meetings veranderen ze het logo..moet alles weer overnieuw sad
en denk aan al die mensen met een gaia t-shirt..die is nu ook veroudert..weg geld -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:40 pm
number_17 Darlaa Ben ik weer de enigste die dit probleem heeft!! Alle pagina's vernieuwen niet meer uitzichzelf ik moet echt alles verversen om wat nieuws te zien! dat gebeurde me op Minitokyo ook al.. echt heel erg irritant, totop de previeuwbox tijdens het replien en het je hebt gepost scherm aantoe als ik op het linkje terug naar topic klik kom ik terug naar een topic waar ik uren geleden gepost heb.. ik heb ook geen automatische refresh..niemand denk ik, dat onnatuurlijk voor een forum.
en dat nieuwe logo MOET echt wel. hebben we bij drvo net een gaia vlag gemaak voor bij meetings veranderen ze het logo..moet alles weer overnieuw sad
en denk aan al die mensen met een gaia t-shirt..die is nu ook veroudert..weg geld -_-weg geld XD Hoezo? Want het blijft een Official Gaia Shirt! Geen zorgen XD En dat het nu oranje is? Is het op de shirts ook al zo? Zo ja, bedenk eens hoeveel geld de roze waard worden!!! En Darlaa, Automatic Page Refreshing.... is dat geen Botting????? *worried* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:44 pm
word veel geld waart dat is onzin..het word ook 2de hands enzo.. maar het is toch leuker als een logo gelijk blijft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:45 pm
kittyocean number_17 Darlaa Ben ik weer de enigste die dit probleem heeft!! Alle pagina's vernieuwen niet meer uitzichzelf ik moet echt alles verversen om wat nieuws te zien! dat gebeurde me op Minitokyo ook al.. echt heel erg irritant, totop de previeuwbox tijdens het replien en het je hebt gepost scherm aantoe als ik op het linkje terug naar topic klik kom ik terug naar een topic waar ik uren geleden gepost heb.. ik heb ook geen automatische refresh..niemand denk ik, dat onnatuurlijk voor een forum.
en denk aan al die mensen met een gaia t-shirt..die is nu ook veroudert..weg geld -_-weg geld XD Hoezo? Want het blijft een Official Gaia Shirt! Geen zorgen XD En dat het nu oranje is? Is het op de shirts ook al zo? Zo ja, bedenk eens hoeveel geld de roze waard worden!!! En Darlaa, Automatic Page Refreshing.... is dat geen Botting????? *worried* eek O jij weer hoor,, ik bedoel dat als je naar een topic gaat waar je eerder geweest bent (of wat voor pagina dan ook) je nieuwe replies ziet die gemaakt zijn, ik moet nu eerst refreshen voordat ze verschijnen. maar jij hebt het ook 17? Wat trouwens niet veranderd is is het af en toe crashen van IE bij het posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:47 pm
number_17 word veel geld waart dat is onzin..het word ook 2de hands enzo.. maar het is toch leuker als een logo gelijk blijft? maar ook rare! Er zijn zat mensen die geld overhebben voor zoiets. Jij dus niet, maar andere mensen wel ^_^ En Darlaa, Phew! Ben blij dat ik je verkeerd begreep!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 1:50 pm
@darlaa: nee dat heb ik niet..jij hebt gewoon een oud probleem van IE met de cookies..ik kan zo even de oplossing niet bedenken..daarvoor moet ik je instellingen onder ogen zien. maar ik raad je gewoon aan om firefox te gebruiken. die crasht lang niet zo vaak en werkt simpeler en sneller waardoor je minder problemen krijgt. www.getfirefox.com
@kitty: nouja ik ben blij dat het bij ons bij de vlag blijft..al lijkt die nu opeens heel oud..terwijl die net 5 dagen oud is..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |