|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:31 pm
ik denk wel dat ik ook ga, hou wel van boeken. en dan heb ik mijn geld al gehad dus geld heb ik dan ook al. zet mij maar op de lijst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 6:12 am
(T)assie ik denk wel dat ik ook ga, hou wel van boeken. en dan heb ik mijn geld al gehad dus geld heb ik dan ook al. zet mij maar op de lijst Zeker weten? Want als je je aanmeldt gaan wij er van uit dat je ook komt ^_^Ik zet je er bij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:06 pm
19 NOVEMBER HOME BOXX NIEUWEGEIN 2006 Het is van 10h tot en met 18h.
Mij lijkt 12h wel een leuke en haalbare tijd (anyone agrees; disagrees?)
Ik was ook vandaag bij de Middenhof; het pannenkoekenhuis van Nieuwegein. Vanaf de HomeBoxx wel een stukske lopen (denk: 15 min - 25 min) maar de terugweg is serieus korter (heeft met de tram te maken; anders moet je voor 1 halte 2 strippen betalen!! zonde!) . De duurste pannenkoek is rond de 12 euro ofzo, en de meesten rond de 8 euro. Reserveren is niet echt mogelijk, maar gezien het feit dat we met een klein clubbie zijn....
Verder: hoe te komen?
Allereerst ga je naar Utrecht Centraal. Als je bovenkomt, zie je een enorme hal met vele wegen naar nog meer spoorbanen. Maar als je in de hal komt, kun je ook een ENORM vertrektijden bord zien (boven de kaartverkoop en die is weer tussen de albert Heijn en de GWK - die weer naast de Burger King ligt).
Ga dan met je RUG naar het vertrektijdenbord staan (je hebt waarschijnlijk nu uitzicht op kleine winkeltjes). Je moet dan RECHTSaf gaan, en zo de mensenstroom volgen. Je moet op zoek gaan naar de Tram. Links of rechts maakt niet uit; aan beide kanten is er een halte. Rechts is makkelijker, want dan kom je op het streekbussenstation uit en zie je meestal al een tram staan (connexxion). Zie je niets, dan kan het vrijwel nooit lang duren voor er eentje komt XD
Het maakt niet uit welke je neemt; IJsselstein en Nieuwegein Zuid zijn allebei goed en er komt er eentje om het kwartier (zondagregeling). Het is 4 strippen (blauwe strippenkaart!!) naar Nieuwegein.
Je komt dan langs allemaal haltes; Westplein, Graadt van Roggeweg (mijn school kun je zien aan de rechterkant!), 24 oktoberplein, 5 meiplein, Vasco da Gamalaan, Kanaleneiland Zuid, Westraven en dan de halte die je nodig hebt: Zuilenstein.
En daar zal ik dan staan te wachten ^_^ Hoe herken je mij? Tja.... zie de foto van de oude meeting, maar ik denk dat ik wel wat warmers aan zal trekken... Regent het, dan sta ik onder het afdakje. Is het droog, dan zal ik wel bij de trap staan.
Any questions/ objections? Of liever niet gaan eten achteraf; kan ook!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 12:59 am
Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 10:31 am
Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:16 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima. 10h dus? Als Tassie er geen problemen mee heeft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:54 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima. 10h dus? Als Tassie er geen problemen mee heeft?    Ik vind het goed =D Vergeet geen strippenkaart! De boetes zijn namelijk niet om te lachen! Oh ja, en er is daar als het goed is geen pin automaat in de buurt. Ook niet op weg naar het pannenkoekenhuis. Tenzij we flink omlopen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 4:15 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima. 10h dus? Als Tassie er geen problemen mee heeft?    Ik vind het goed =D Vergeet geen strippenkaart! De boetes zijn namelijk niet om te lachen! Oh ja, en er is daar als het goed is geen pin automaat in de buurt. Ook niet op weg naar het pannenkoekenhuis. Tenzij we flink omlopen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Maar waarom specifiek een blauwe, en geen roze?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:53 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima. 10h dus? Als Tassie er geen problemen mee heeft?    Ik vind het goed =D Vergeet geen strippenkaart! De boetes zijn namelijk niet om te lachen! Oh ja, en er is daar als het goed is geen pin automaat in de buurt. Ook niet op weg naar het pannenkoekenhuis. Tenzij we flink omlopen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Maar waarom specifiek een blauwe, en geen roze? roze is alleen voor als je een OV hebt of 65+ smile andere prijsklasse smile Anders zou je te weinig betalen en geloof me, de boete is niet misselijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:10 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! Ik zou zeggen zo vroeg mogelijk, het is heel snel heel druk, iig in utrecht was dit laatst het geval ^^ Rond openingstijd was het nog te doen, maar na 3 uur was het gewoon superdruk. en dat was in de voorverkoop! 10h vind ik ook prima; ik hoef immers.... nou, we gaan er van uit dat ik er vroeg zal staan.... 9h op te staan XD 9.15 uiterlijk XD Dus ik vind het prima. 10h dus? Als Tassie er geen problemen mee heeft?    Ik vind het goed =D Vergeet geen strippenkaart! De boetes zijn namelijk niet om te lachen! Oh ja, en er is daar als het goed is geen pin automaat in de buurt. Ook niet op weg naar het pannenkoekenhuis. Tenzij we flink omlopen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Maar waarom specifiek een blauwe, en geen roze? roze is alleen voor als je een OV hebt of 65+ smile andere prijsklasse smile Anders zou je te weinig betalen en geloof me, de boete is niet misselijk XD Ik heb een OV hoor xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 5:11 am
10 uur is mij te vroeg. ik moet 2,5 uur met de trein. maar ik zal nog even moeten kijken. morgen heeft mjn moeder een afspraak in het ziekenhuis, ze heeft een tumor in haar hoofd. niet egt leuk. maar ik weet niets cker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 6:13 am
(T)assie 10 uur is mij te vroeg. ik moet 2,5 uur met de trein. maar ik zal nog even moeten kijken. morgen heeft mjn moeder een afspraak in het ziekenhuis, ze heeft een tumor in haar hoofd. niet egt leuk. maar ik weet niets cker    Wat erg!!! Ik hoop dat het goed zal gaan. Laat het ons weten! Het is niet moeilijk denk ik om je even rond 12h op te halen (toegang is gratis etc), als dat een optie is. Laat ons het weten smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 7:03 am
Ik ben er morgen rond 10h bij het busstation, tot dan. ^^ (10:07 om precies te zijn, als alles goed gaat. Kitty, kun je mij je tel nummer doorPMen?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:25 pm
Oranjekorfbalpizza! Ik ben er morgen rond 10h bij het busstation, tot dan. ^^ (10:07 om precies te zijn, als alles goed gaat. Kitty, kun je mij je tel nummer doorPMen?)    Het is een tramhalte, maar goed XD Had je al een pm gezonden; zal zo mijn tel nr doorzenden!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |