Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Nintendo Wii Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

snelhest

PostPosted: Sat Dec 09, 2006 8:59 am

Mr_RPG
snelhest
Någon som vet ett datum till BRAWL?
nintendo.se
konstigt datum... innehåller bokstäver question
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 10:09 am

Nu jävlar! I feb. smäller det! :'D

Now, I just have to choose what game to get...

VOTE PLX!

1WW:SM
2.RS
3.tLoZ:TW

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Mon Jan 22, 2007 10:15 am

Jag vet vad 3:e punkten är (The Legend of Zelda: Twilight Princess), och 2:a lär vara Red Steel. Men vad tusan är den 1:a? <_>

I min synvinkel skulle jag vilja säga TP. Red Steel har jag sett, och det verkar stelt och tråkigt. Samt personer jag vet testat det har sagt att det var en besvikelse, och lika så alla recentioner jag läst.

Så ta för guds skull Twilight Princess! Om du är ett Zelda fan lär du inte bli besviken. När samma spel tar hem priset för "Bästa spel" på både Game Cube, Wii och platsar bland Top-3 i "Årets Spel" måste man iaf ge det en chans. <_< Det är mitt förslag.

Samt ska spelet ta ca 40-50h att klara bara storyn. Och om du vill finns det nog sidequests för ytterligare 20h eller så.
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 11:51 am

1:a är ju Wario Ware : Smooth Moves : P
(Och jag menade TP inte TW >.<)

Min kusin säger att Zelda var en besvikelse (han hade hoppats på samma kvalité som OoT och MM) och jag tycker det ser svårt ut... <.<;;

Red Steel verkar grymt med kontrollerna (speciellt svärd-fighterna >w<).

WW:SM, bara för flummet <3

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Mon Jan 22, 2007 11:39 pm

Mr_RPG
1:a är ju Wario Ware : Smooth Moves : P
(Och jag menade TP inte TW >.<)

Min kusin säger att Zelda var en besvikelse (han hade hoppats på samma kvalité som OoT och MM) och jag tycker det ser svårt ut... <.<;;

Red Steel verkar grymt med kontrollerna (speciellt svärd-fighterna >w<).

WW:SM, bara för flummet <3

Han hade nog alldeles för höga förhoppningar då. Jag tvekar inte en sekund på att det kan vara lika bra eftersom dom tydligen nu ska ha satsat mera på story och ha en del plotter än det klassiska: Ondska hotar Hyrule, Prinsessa blir bort rövad av elak Ganondorf, Link beger sig ut på resa, räddar Hyrule OCH prinsessa och blir en legend.

Red Steel, många precis som du tyckte att kontrollerna verkade skitgrymma, men det är just det alla klagat på och blivit besvikna över. Dom ska tydligen inte vara lika häftiga som man hoppats på / dom kunde ha varit.

Smooth Moves, verkar häftigt helt klart. Men för det spelet kan jag nog lova dig att du behöver MINST 2 kontroller, men helst 4st och konstant personer som kommer över till dig för att spela. Om du ska spela ensam kommer du typ orka spela igenom alla minispel ett antal gånger men kort där efter kommer du tröttna. Det är verkligen ett spel som man ska sitta flerastycken för att det ska få sin hållbarhet.
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 9:45 am

Min kusin, jag och min bror hade askul med Mega party games (speciellt listen to the doctor XD ) och har fortfarande varje gång han hälsar på, tror jag... <.<;;
+ att jag hade kul själv med Touched! till att spelet blev 100% avklarat :'(

Man kanske skulle nöja sig med Wii sports och köpa typ FF:IIV till DS när det kommer...

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 10:51 am

Mr_RPG
Min kusin, jag och min bror hade askul med Mega party games (speciellt listen to the doctor XD ) och har fortfarande varje gång han hälsar på, tror jag... <.<;;
+ att jag hade kul själv med Touched! till att spelet blev 100% avklarat :'(

Man kanske skulle nöja sig med Wii sports och köpa typ FF:IIV till DS när det kommer...

Ok, ja då kanske Smooth Moves vore något för dig. Hörde dock att mina vänner tyckte det till GameCube var lite roligare. Samt tänk på att du behöver minst 3 kontroller då om ni ska kunna ha lika kul igen.

Wii Sports är inget spel direkt. XP Det är en simpel 'genomgång' och test simulator typ hur Wii-moten funkar.

FFIII (IIV finns inte bland dom romerska siffrorna) verkar riktigt nice. Riktigt! Jag har det men inte haft tid att spela. Men längtar faktiskt efter att få sätta mig ner med det och ta mig tid med det hela. ^_^
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 11:57 am

(Jag har aldrig sett fodralet + att jag failade på romerska siffor till mitt försvar : P )

Har det redan släppts? :0

Mr_RPG

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed Jan 24, 2007 12:19 am

Mr_RPG
(Jag har aldrig sett fodralet + att jag failade på romerska siffor till mitt försvar : P )

Har det redan släppts? :0

Nahh...typ. I U.S.A iaf, och jag har ju min tjusiga M3 Adapter. 3nodding
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 2:47 am

2 veckor kvar~ *längtar* ;-;

Mr_RPG

snelhest

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 3:00 pm

Dags att flytta upp tråden igen, nu när den känns lite lagom aktuell när jag har wii.
Än så länge har jag bara Zelda och wii sport, när kommer brawl? o: *längta*
För övrigt så har jag inte så stor koll på wii fronten, kommer det något annat spännande man ska spana efter?
Btw, Wii kontrollen (TV-dosan) har betydligt skönare än vad jag förväntade mig. GO NINTENDO!
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 1:32 am

25 nästa månad enligt nördarna i Ö-vik

Mr_RPG

Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games