Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun May 29, 2005 11:11 am

kitimoogle
Eathlinn
kitimoogle
Eathlinn
Isompien lasten vaatteita onnistuu joskus mahduttamaan itsellekin paalle. (Kuten tuo ylla mainittu paita. Se sopii topiksi... razz )quote]
Jep, kun laittaa jonkun toisen paidan alle, oon niin pitka etta noi on mulle napapaita mittaisia... 170cm kun on isoin koko ja pituutta mulla 174cm... ja lisaks ne on usen tosi lyhyen mallisia... crying

Pituutta 172 ja ko paita on kokoa 150... ^^; Ei toki toimi kaikille vaatteille... razz

Kuinka pitka se sitten sulle on, lantio-mallinen? En oikeen tykkaa liian lyhista paidoista... rolleyes

Juu ei, vyotarolle. Pitkan aluspaidan kanssa se voisi olla enemman sunkin mieleen. *nyokky*
PostPosted: Sun May 29, 2005 11:43 am

Eathlinn
kitimoogle
Eathlinn
kitimoogle
Eathlinn
Isompien lasten vaatteita onnistuu joskus mahduttamaan itsellekin paalle. (Kuten tuo ylla mainittu paita. Se sopii topiksi... razz )quote]
Jep, kun laittaa jonkun toisen paidan alle, oon niin pitka etta noi on mulle napapaita mittaisia... 170cm kun on isoin koko ja pituutta mulla 174cm... ja lisaks ne on usen tosi lyhyen mallisia... crying

Pituutta 172 ja ko paita on kokoa 150... ^^; Ei toki toimi kaikille vaatteille... razz

Kuinka pitka se sitten sulle on, lantio-mallinen? En oikeen tykkaa liian lyhista paidoista... rolleyes

Juu ei, vyotarolle. Pitkan aluspaidan kanssa se voisi olla enemman sunkin mieleen. *nyokky*

Jep, taytyy taas kierrella kauppoja, kunhan tili tulee! blaugh

kitimoogle

YamiEiji

PostPosted: Mon May 30, 2005 4:37 am

jee nyt anime toppi paalle ja menoksi domokun
PostPosted: Mon May 30, 2005 7:38 am

*haliruttaa X/1999-aiheisen T-paitansa* Se on hieman iso minulle mutta ei se mitaan sweatdrop

Se Misha-paita vaittaa olevansa kokoa XXL. Joko mina olen isompi mita luulin tai sitten sekin paita on hieman enemman lapsille tarkoitettu rolleyes

Liffy Glitter

miraakkeli_88

PostPosted: Tue May 31, 2005 1:53 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue May 31, 2005 2:14 am

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jun 02, 2005 4:41 am

Yarr! Marimiten kaikki jaksot ovat minun. Nyt ajattelin latailla Rose of Versaillesia rolleyes Kirjastossa on sita pari kasettia (suomidubilla toki), ja minua jai kyrsimaan etta mita siina sitten tapahtuu cool
PostPosted: Thu Jun 02, 2005 9:20 am

ToraHiksa

kitimoogle

PostPosted: Thu Jun 02, 2005 9:50 am

Kukas ois kattanut Serial Experiments Lainia??
Aattelin alotella sita....
Mielipiteita?
PostPosted: Thu Jun 02, 2005 11:18 am

Mina olen katsonut, tosin vaan pari ensimmaista jaksoa. Vaikea sanoa niiden perusteella viela mitaan kovinkaan rakentavaa, mutta ei se kylla niin hyvin iskenyt kuin Yoshitoshi ABen muut sarjat, eli Haibane Renmei ja NieA_7.

Hecatonchiros

kitimoogle

PostPosted: Fri Jun 03, 2005 10:06 am

Hmmmm... taidan kuitenkin kattoo sita ainakin muutaman jakson... kerron sitten oman mielipiteeni... ehka! xd
PostPosted: Sat Jun 04, 2005 10:43 am

Deltae

kitimoogle

PostPosted: Sat Jun 04, 2005 1:19 pm

Oooh! Loyty joku joka tykkaa!!! Hih, nyt ainakin pitaa kattoo! ^^
PostPosted: Sat Jun 11, 2005 9:16 am

tekeeko D.N.Angel kenestakaan ihan pahka hullua?? mrgreen kun meika ja veljeni katsoimme kaksi jaksoa sita niin tulimme ihan hulluiksi sweatdrop nauroimme monta tuntia sen jalkeen toisillemme ja sellaita sweatdrop todella outoa...veljeni inhoaa animea yleensa rolleyes mutta Full metal panic:a han katsoo kun pollo stare

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jun 12, 2005 8:29 am

Poikaystava vihaa animea.

Olen tosin saanut sen jo katsomaan Hellsing-sarjan (ja lukemaan kolme ekaa mangaa).

"Tykkaisit tasta. Isoja pyssyja... ja isotissinen nainen jolla on mieleton tykki!"
^ Varma keino saada se katsomaan mita vaan.

...meian nettiyhteys on varmana nopeutunut! Nyt olen pari tuntia ladannut yhta jaksoa ja on jo yli puolet tullut o__O Mita hittoa?! Ei ole edes kahta linjaa kaytossa.
...ja taa nayttaa muutenkin normaalia suurempia nopeuslukuja.

Ei siina siis mitaan vikaa ole, ehei, olenpa vain positiivisesti yllattynyt.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces