|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 10:38 am
Mushi Emperor Lothar I see. Går dom sönder lika fort som underground också? Konstigt nog så har mina Underground kängor hålt något aldeles utmärkt i ca tre år nu...om inte fyra.... whee Men jag hade väl bara tur? xp Nåväl, Fortfarande på jakt efter en digital kamera!!! eek domokun Agh agh, Vill kunna fota det jag vill...kunna fota.... xp xd jag köpte mig nyligen en ny digital helsystemskamera... underbar och bra pris. fujifilm finepix s5000. hum, lie avundsjuk.. men då har du de gamla modellerna, som höll bättre också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:10 pm
Valkyria86 chibi_chan Min tur, hehe...Det här var i vintras, på kvällen.  eek Herre gud, jag höll seriöst på att kissa ner mig när jag såg bilden (såg den bara snabt när jag svarade på ett inlägg) första gågne.. Det seriöst ut som rödögda aliens i min förvridna hjärna. Skitläskigt... hehe... Men annars är det en söt bild.. Vart är den tagen? Det är våran trädgård. Ialla fall delen där cyklarna står Drev: Ja det är mysigt att sitta inne och titta ut på snön. Men du hade aldrig någon jacka så jag vet inte om det skulle varit så mysigt att gå. Men du kanske vandrade i dina egna tankar då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 2:54 pm
chibi_chan Drev: Ja det är mysigt att sitta inne och titta ut på snön. Men du hade aldrig någon jacka så jag vet inte om det skulle varit så mysigt att gå. Men du kanske vandrade i dina egna tankar då. Jag vandrar ALLTID i mina egna tankar och med musik i öronen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:04 am
chibi_chan Det är våran trädgård. Ialla fall delen där cyklarna står Ok, ser typ mysigt ut när man har fattat att det är snö och ljus och inte massa onda saker.. måste skaffa glasögon eller nånting >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:23 am
tycker om..  fiskare med tillbehör. ni får gissa vilken som är fiskaren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 2:05 am
chibi_chan Min tur, hehe...Det här var i vintras, på kvällen.  ahhh, den där var läskig. Mycket snö!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:02 am
4laugh gissa vart den är tagen EDIT: Det vart lite fel där men det är fixat nu sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:23 am
blood Joker Drevlin blood Joker 4laugh gissa vart den är tagen EDIT: Det vart lite fel där men det är fixat nu sweatdrop 1. Gör gärna bildne lite mindre. ninja 2. På ett flygplan ut över dess ena vinge. menmenmen den stretchar ju inte sidan gonk Jaje box ninja jo, det gör den.. hum... min fantasy ådra kom in i det hela.. gjorde om alltidn till scifi.. det tyckte vi om!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:58 am
Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Drevlin blood Joker 4laugh gissa vart den är tagen EDIT: Det vart lite fel där men det är fixat nu sweatdrop 1. Gör gärna bildne lite mindre. ninja 2. På ett flygplan ut över dess ena vinge. menmenmen den stretchar ju inte sidan gonk Jaje box ninja jo, det gör den.. hum... min fantasy ådra kom in i det hela.. gjorde om alltidn till scifi.. det tyckte vi om! crying sa jag något dumt? fö´låt i sådana fall.. ska i alla fall ta mig iväg till skilan nu.. msåte fånga en fotolärarae och fråga om studion.... Den stretchar inget för mig så jag undrar vad ni har för datorer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 6:50 am
Mushi Emperor Lothar Mushi Emperor Lothar I see. Går dom sönder lika fort som underground också? Konstigt nog så har mina Underground kängor hålt något aldeles utmärkt i ca tre år nu...om inte fyra.... whee Men jag hade väl bara tur? xp Nåväl, Fortfarande på jakt efter en digital kamera!!! eek domokun Agh agh, Vill kunna fota det jag vill...kunna fota.... xp xd Åhå? alla jag känner/pratat som haft underground har typ gått sönder efter ca1 år. Men då har du inte pratat med mig! whee Dom har väl bara otur då, Men men. domokun Mina har gått igenom (bl.a): Skolan alla dessa år. Snö, rusk, hoppande i vattenpölar, sparkanden på prylar. En hel Manson konsert (ca 5 timmar med kö-tiden), och väl där inne stod Maria på dom hela konserten för att se bättre... Så jag kan inte kalla Underground för ett dåligt märke. xp Du har haft tur. razz Mina har inte gått igenom riktigt lika mycket. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:34 am
Arachnaphobia blood Joker Den stretchar inget för mig så jag undrar vad ni har för datorer? jag har 19" skärm och kör med upplösningen 1600x1200, men jag har aldrig webläsaren över hela skärmen. Den är precis så bred att gaia får plats normalt, och då måste jag scrolla för att se den dära bilden. Hmm, om ni inte kör webläsaren på fullscreen så tycker jag inte att det är mitt fel att ni måste scrolla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 10:30 am
Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 Två av mina kängbilder... Något nerminskade.. *pik pik*   Var egentligen fler bilder i den serien, men det var bara de här två jag blev något så när nöjd med. Snygga! xd Tack! biggrin whee vassego! whee blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:31 pm
blood Joker Hmm, om ni inte kör webläsaren på fullscreen så tycker jag inte att det är mitt fel att ni måste scrolla. Jag tycker att vi ska ha samma regler här som för sigs. Max 500 pixlar brett. Då behöver INGEN scrolla. p.s. Jag har tagit bort en del inlägg som bara var quotes... Jag har sparat den sista i varje diskussion.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:27 pm
Yannah Jag tycker att vi ska ha samma regler här som för sigs. Max 500 pixlar brett. Då behöver INGEN scrolla. p.s. Jag har tagit bort en del inlägg som bara var quotes... Jag har sparat den sista i varje diskussion. Ok...sjysst att plocka bort onödiga saker. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 11:17 pm
blood Joker 4laugh gissa vart den är tagen EDIT: Det vart lite fel där men det är fixat nu sweatdrop kan inte gissa! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|