|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 2:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 3:02 am
Nou en of dat hebbe we geweten ook zeg.. Roos de schoonmaakturk stressed biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 5:29 am
Mijn vader heeft in zijn winkel ook een schoonmaakturk! xp , niet discriminerend, want hij noemd zichzelf ook een schoonmaakturk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 5:29 am
waarom ik geen kado voor moederdag heb gekocht eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 6:55 am
The Forbidden Angel Nou en of dat hebbe we geweten ook zeg.. Roos de schoonmaakturk stressed biggrin jouw moeder?? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:47 am
ButtonFly Mijn vader heeft in zijn winkel ook een schoonmaakturk! xp , niet discriminerend, want hij noemd zichzelf ook een schoonmaakturk biggrin Lol ja nee ik bedoel ook niet om discriminerend over te komen, maar gewoon ff als uitdrukking >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:48 am
On my mind: De cola vanilla is op gonk mon verslaving! Vreselijk! En morge stage eerste dag, spannend! Ken er echt niemand eigenlijk, maar word vast wel leuk dit weekie. Woensdag met de naschoolse opvang de hele dag zwemmen met die kindjes blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:07 am
Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:13 am
Norwood Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet Aaahw genegeerd worden is nooit leuk sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:19 am
The Forbidden Angel Norwood Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet Aaahw genegeerd worden is nooit leuk sad arrgh en ik wil niet eens aan een ander meisje denken, ik wil haar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:20 am
Norwood The Forbidden Angel Norwood Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet Aaahw genegeerd worden is nooit leuk sad arrgh en ik wil niet eens aan een ander meisje denken, ik wil haar "You can't always get what you want" Maar ga ervoor zou ik zeggen! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:22 am
The Forbidden Angel Norwood The Forbidden Angel Norwood Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet Aaahw genegeerd worden is nooit leuk sad arrgh en ik wil niet eens aan een ander meisje denken, ik wil haar "You can't always get what you want" Maar ga ervoor zou ik zeggen! whee nah zij was de gene die mij versierde ^^ not me en nu dat ik toe geef dat ik haar ook leuk vindt rent ze weg blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:23 am
Norwood The Forbidden Angel Norwood The Forbidden Angel Norwood Miriam is on my mind , en ik zal haar waarschijnlijk nooit zien, maar ze negeert me nu en dat doet pijn maar ik mis haar zo erg sweatdrop lijkt wel hoe langer ze mij negeert hoe meer pijn het doet Aaahw genegeerd worden is nooit leuk sad arrgh en ik wil niet eens aan een ander meisje denken, ik wil haar "You can't always get what you want" Maar ga ervoor zou ik zeggen! whee nah zij was de gene die mij versierde ^^ not me en nu dat ik toe geef dat ik haar ook leuk vindt rent ze weg blaugh sweatdrop Lol heuw strange, bindingsangst? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:26 am
number_17 waarom ik geen kado voor moederdag heb gekocht eek en dat vraag je aan ons? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|