Musiikkimakuni...se vain laajenee koko ajan. En tosin pysty sanomaan, että joku genre olisi kokonaan suolesta tai taivaasta. Kaikista löytyy sekä hyviä, että huonoja kappaleita. Viime aikoina olen ihastellut enkaa, elikkä niitä vanhanaikaisia japanihoilotuksia, jollaisia on paljon esim. vanhojen animeiden tunnareina. Miyuki Nakajimasta innostuin, kun
tämän kappaleen kuulin. Tuossa on kyllä tyyliä!
heart Taustamusiikkina menee myös tavallinen japanipopistus ja tanssijumputus. Sillon kun minun pitää rauhoittua ja keskittyä johonkin, kuuntelen yleensä klassista musiikkia. Minulla on hyllyssä ihan kokoelma sitä. Franz Liszt:n pianokappaleista tykkään erityisesti.
Hevistä en oikein välitä. Ainakaan enää. (Pidän tosin vanhasta Night Wishistä, mutta en osaa laskea sitä hevibändiksi, koska se tuli Kiteeltä.)
Enkä sitten tiedä mihin genreen Blonde Redhead ja Electric Lovers pitäisi sijoittaa, mutta niillä on kuitenkin kivaa musiikkia.
Suomeal aulavista artisteista tykkään Irwin Goodmanistä, Jenni Vartiaisesta, Arja Saijonmaasta ja Olavi Uusivirrasta. YUP on myös hauska kappaleiden sanoitusten vuoksi.
Aika monipuolista, mutta välttelen yleensä niitä kappaleita, joita soitetaan radiossa ja joka paikassa kyllästymiseen asti. Niitä uskaltaa kuunnella vasta silloin, kun ne eivät ole enää muodissa (,jos silloinkaan)!
twisted