Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Musiikkimakusi? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikä näistä?
  Pop
  Rock
  Hevi/Metal
  Punk
  Elektroninen musiikki (Trance, House...)
  Klassinen
  Elokuvamusiikki
  J-rock/pop
  Muu, mikä?
  Kaikki menee
View Results

Voyagerious

PostPosted: Tue Mar 18, 2008 1:43 pm

kurasuu
Yralda
Voyagerious
Nightwish oli minusta parempi ennen; en tosin ole koskaan ollut heidän musiikistaan järin kiinnostunut, eikä tämän nykyisen kokoonpanonkaan tuotanto huonoa ole. Mutta Tarjan kanssa parempi...
Mä en oikein pitänyt Tarjasta. Sen laulaminen oli vähän kuin huonoa oopperaa, joka ei kelpaa oopperaan, joten se laulaa hevibändissä :/

olen klassisen musiikin kuuntelijana jokseenkin samalla kannalla. lisäksi tarjan englannin lausumisessa on vielä paljon paranneltavaa.

Ymmärrän näkökulman. Itse vaan satun jostain syystä jotenkin pitämään hänestä. 3nodding

Toto soi taas koko ajan (loistomusiikkia! Hienoja muistoja...) ja... no, vilkaiskaa itse.
PostPosted: Sun May 25, 2008 12:05 pm

Old school punk!

Ratsass`

Greedy Businesswoman

rockfever

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 8:04 am

Metallia pääasiassa.

Lempibändi on Mokoma.
PostPosted: Tue Aug 05, 2008 6:10 pm

David Bowie
Siouxsie & The Banshees
Bauhaus
The Cure
Depeche Mode
Arch Enemy
Ajattara
Nox Arcana
Alien Sex Fiend
Cradle Of Filth
Diary Of Dreams
Elvis
Johnny Cash
Marilyn Manson
The Misfits
Rob Zombie

Tuossa nyt muutamia artisteja/bändejä, joita tällä hetkellä kuuntelen enimmäkseen.

TeenageZombi3

Frost_Raven32

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 10:45 am

tää ei oo aiheeseen liittyvää mut kaikkien suomalaisten pitäs kattoo youtubesta Rihanna - sontsan alla (xD) pakko myöntää et jollain on ollu hiukan tylsää tota tehdessä xD
PostPosted: Fri Aug 22, 2008 7:16 am

Frost_Raven32
tää ei oo aiheeseen liittyvää mut kaikkien suomalaisten pitäs kattoo youtubesta Rihanna - sontsan alla (xD) pakko myöntää et jollain on ollu hiukan tylsää tota tehdessä xD

Se Jay-Z:n osuus alussa oli paras koko pätkästä. xp
Loppuosa siitä ei ollut ihan yhtä kekseliäs.

Voyagerious

Frost_Raven32

PostPosted: Tue Aug 26, 2008 4:13 am

Mut silti nauroin sille koko sen pätkän ajan ku näin sen ekan kerran xp
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 7:41 am

Melodic hardcore, metalcore ja death metal on kai lähimpänä sydäntä.
Punk myös!

Ratsass`

Greedy Businesswoman

Voyagerious

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 4:02 am

Viime aikoina olen syystä tai toisesta alkanut kiinnostua ranskalaisesta musiikista. surprised
PostPosted: Tue Apr 21, 2009 2:30 pm

Musiikkimakuni...se vain laajenee koko ajan. En tosin pysty sanomaan, että joku genre olisi kokonaan suolesta tai taivaasta. Kaikista löytyy sekä hyviä, että huonoja kappaleita. Viime aikoina olen ihastellut enkaa, elikkä niitä vanhanaikaisia japanihoilotuksia, jollaisia on paljon esim. vanhojen animeiden tunnareina. Miyuki Nakajimasta innostuin, kun tämän kappaleen kuulin. Tuossa on kyllä tyyliä! heart
Taustamusiikkina menee myös tavallinen japanipopistus ja tanssijumputus. Sillon kun minun pitää rauhoittua ja keskittyä johonkin, kuuntelen yleensä klassista musiikkia. Minulla on hyllyssä ihan kokoelma sitä. Franz Liszt:n pianokappaleista tykkään erityisesti.
Hevistä en oikein välitä. Ainakaan enää. (Pidän tosin vanhasta Night Wishistä, mutta en osaa laskea sitä hevibändiksi, koska se tuli Kiteeltä.)
Enkä sitten tiedä mihin genreen Blonde Redhead ja Electric Lovers pitäisi sijoittaa, mutta niillä on kuitenkin kivaa musiikkia.
Suomeal aulavista artisteista tykkään Irwin Goodmanistä, Jenni Vartiaisesta, Arja Saijonmaasta ja Olavi Uusivirrasta. YUP on myös hauska kappaleiden sanoitusten vuoksi.
Aika monipuolista, mutta välttelen yleensä niitä kappaleita, joita soitetaan radiossa ja joka paikassa kyllästymiseen asti. Niitä uskaltaa kuunnella vasta silloin, kun ne eivät ole enää muodissa (,jos silloinkaan)! twisted

wic

Brutal Witch

Calmari

3,950 Points
  • Citizen 200
  • Voter 100
  • Consumer 100
PostPosted: Sat May 02, 2009 10:14 am

olen lahiaikoina kuunnellut power metalia
PostPosted: Sun May 17, 2009 5:48 am

Jos anime ja pelimusiikkia ei lasketa, niin kuuntelen Nightwishiä ja Sonataa.

LadyDerethia

5,700 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Autobiographer 200
  • Money Never Sleeps 200

Wonderland

PostPosted: Sun May 17, 2009 6:24 am

Minä tykkään rock ja metal musiikista heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8

Manage Your Items