Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Oletko outo? o_O?? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko hullu?
En, olen vain omalaatuinen!
32%
 32%  [ 18 ]
16%
 16%  [ 9 ]
32%
 32%  [ 18 ]
o_O!?
18%
 18%  [ 10 ]
Total Votes : 55

Kesakeru

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 4:59 am

Mä olen outo... Liiankin... Kaverini kanssa pölisen valkotakkisista terroristeistä, jotka hyökkää isoilla helikoptereilla siks, koska pölistään ihan pimeistä asioista kahdestaan(siis joitain vielä oudompia kuin tämä esimerkki).
Lisäks mulla on vähän outoja tapoja ja rutiineja... Öh, ei niistä sen enenpää... O.o;

Koulussa mut kyllä luetaan outojen joukkoon... On aina ollu niin ja kaippa mä aina outona pysynkin. Kaverit sanoo, et mulla on ihan outo keskittymis kyky, mä alan vaikka tuijottaa tv:t eikä muhun saa mitään kontaktia. Sit mä onnistun nolaa itteni joka päivä, vastaan kännyyni ihan ihme tavalla (tänäänkin ensimmäinen sana vastatessani oli nu...) tahtomattani jaaaa no, jos mä rupeisin luettelee syit, miks olen outo, niin kestäis kyllä aika kauan... xp

Ja yhdyn oikeastaan kaikkien mielipiteeseen siin, et on mahtavaa olla outo, ei oo sellainen perusölliäinen ja onpahan jotain kiinnostavaa puhuttavaa ihmisten kanssa, kun on kaikkea outoa tullut tehtyä... ^^

Ja hei, muistinpa vielä, että mut oikeesti kasvatettiin pojaks... XD Isä yritti änkeä mun päähän kaikkea autoista crossipyöräilyyn (olin kyydissä ekan kerran jotain 3 vuotiaana etten peräti aikasemminkin) ja sit kyllä sen huomaa, et mulla on vähän poikamainen luonne... xp Ja oikeestaan kaikki tää siks, et mun kaksonen ei kehittynytkään sit enää sen jälkeen, kun todettiin, et äiti odottaa kaksosia ja todennäkösesti tyttöä ja poikaa ja se kuoli sit ja no, isä ei halunnut tietää, kumpi selvis ja no, pieni järkytys, kun tyttö tuli... O.o; Kyl se melkoset manaukset päästi... Siispä no, eh, randomia, mutta joskus musta tuntuu, et Jyrki elää henkisesti mun sisälläni... XD Minkä tosin voidaan todeta silläkin, et kuulemma röntkenis mussa näky palasia siit, et esim olikohan mul jossain kohtaa jalkaa tai vastaavaa sen hammas... O.o; Hyyyvin outoa.. XD
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 8:32 am

Jaa, enpä voi sanoa olevani outo, omituinen vain...
Esin. koulussa saatan ruveta nauraa ihan ilman syytä keskellä käytävää tai luokassa kun tunti on jo alkanut... ja paljon paljon muuta naurettavan typerää...(en viitsi ihan kaikkea kertoa julkisesti...) xd eek

-Shin_kai-

carmila

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 11:14 am

Tottakai, kaikkihan me vahan outoja ollaan mrgreen
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 7:42 am

En ole tähän mennessä tavannut ihmistä joka ei olisi aivan hullu.

Tästä päättelen, että minäkin olen hullu. c**k!

St.Abattur

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 11:06 pm

Hei, olen suomalainen, mutten ole syntynyt suomessa, outoa, eikö vaan? smile
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 7:54 am

psykiatrinkin mielesta olen outo, en kai viitsi alkaa vangata vastaan.

sa-mi-ra

Nicotine Queen

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 9:27 pm

Olen outo! ninja
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:06 am

Heeh. Miten luokitellaan sana normaali? Entä epänormaali? Hankalaa, eikö? ^^

Kai minä olen vähän epänormaali.

littlekillercat

Shioichii-chan

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 12:55 pm

Mielummin oon outo (niinkuin olenkin whee ) kun lattean harmaa tylsä tyyppi kuka haluaa vain olla hiljaa ja antaa aplodeja oopperalle 4laugh xd (anteeksi kaikki oopperan ystävät!) 3nodding sweatdrop domokun heart
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 12:00 am

Useathan pyrkivät olemaan outoja ja erityislaatuisia. Välillä se menee hermoillekin, etenkin kun he sattuvat vielä olemaan oikein tyypillisiä massateinejä. Gaiassa randomit jututkin ovat niin ylisuosittuja.

Mutta sanotaan näin että kaikki suomalaiset Gaialaiset ovat outoja. Kuka muu kuin edes hiukan outo roikkuisi amerikkalaisella foorumilla keräämässä virtuaalirahaa kellon ympäri ja huokailisi kalliiden pikselitavaroiden perään englanniksi? >;P

Oikeassa elämässä sitten... Itse pidän itseäni suhteellisen normaalina, vaikka kaverit kivenkovaan väittävät että olen epänormaali ja äitikin jatkuvasti sanoo oudoksi. Toisaalta otan sen kuitenkin kohteliaisuutena. Minusta kun on hauska laittaa vappuna ilmapalloja hiuksiin, aloittaa vuoden tiukka herkkulakko ja olla tarkoituksella katsomatta telkkarista massaohjelmia.

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 12:04 am

LittleLilyKitty
Mutta kuiteskin. Paatanpa nyt kertoa eraasta oudosta harrastuksesta, joka minulla on (mie oon todella yllattynyt, jos joku harrastaa samaa).
Mina hahmotan, eli toisin sanoen, teen tooosi paljon hahmoja vain noppia viskoen ja niitten tulosten perusteella kirjaten hahmoille ominaisuuksia. Yleensa tulokset ovat aika absurdeja. xd
Miksi mina sitten teen niita, kun niilla en varmaan koskaan tule pelaamaan? Yksinkertaista. Koska se on hauskaa ja ainakin minua se rauhoittaa. Hyva stressinlievityskeino.
LOISTAVA IDEA! Ihan oikeasti!

Minä luon aina hahmoja sarjakuviini ja kirjoihini, mutta luonteista tulee kauhean tasapaksuja ja henkilöistä tylsiä. Tuo on oikeasti ihan mahtava idea. Täytyy kokeilla! :]
PostPosted: Wed Jan 17, 2007 5:35 am

On kai joku joskus tullut sanomaan oudoksi, muttei mitaan sen erikoisempaa. En ainakaan nae itseani outona..

Yralda

Kuuroko

Astral Knight

PostPosted: Tue Jan 23, 2007 3:31 am

Outo olen 100 %. mrgreen
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 5:11 am

No mikä mä oon ellen outo O__o Ja oon kans dementikko. ja tyhmä.

Kuroine

HellSing_ Angel[SM]

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 5:28 am

No kuka ei ois outo sisko kuoli vuos sitten viime hissan kokeest 4- - tuli koska en kirjottanut mitään ku en osannut ja nyt tuli 7+ et sillee mut kyl mä osaan esittää ihan normaalia niinku just nytten ja osasinhan mä esittää Normaalia kuraattorillakkin
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces