Ota keksi. |
Kiitos ^:^ |
|
76% |
[ 48 ] |
Saasta ne Kustaa Vaasalle. |
|
23% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 63 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 11:27 am
Oon kattonu Narutoa jotain kolmisenkymmenta jaksoa (tahan mennes), hehheh... Alussa [eli luvassa pari spoileria]...se vaikutti aivan karsealta (aargh, mika aalio se Narato, kiusata ny viattomia opettajia silla sexy jutsulla vai mika se nyt oli) ja se yheksanhantanen kettupetosysteemi siina alussa oli aika toksahteleva. Mutta kylla se siita sitten parani kuin taikaiskusta... Ihan jees.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 11:38 am
Luwina Oon kattonu Narutoa jotain kolmisenkymmenta jaksoa (tahan mennes), hehheh... Alussa [eli luvassa pari spoileria]... se vaikutti aivan karsealta (aargh, mika aalio se Narato, kiusata ny viattomia opettajia silla sexy jutsulla vai mika se nyt oli) ja se yheksanhantanen kettupetosysteemi siina alussa oli aika toksahteleva. Mutta kylla se siita sitten parani kuin taikaiskusta... Ihan jees. mut naruto manga on kyl parempi ku anime mun mielesta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 11:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 6:57 am
Wicked Ranma on itseasiassa animena viela paljon hauskempaa kuin kirjana - ainakin alkupuolen jaksot, jotka olen nahnyt. twisted jep jep 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 2:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 12:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 7:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 2:54 pm
Ja kevaan uudet animet alkavat taas Japanissa... reservoir Chronicle tsubasa varmasti odotetuin. Ainakin mangana se lukeutuu minusta ihan Clampin parhaimmistoon... Cross-overeineen kaikkineen... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 9:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 5:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 10:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 11:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 12:16 pm
No, onkos kellaan ollut aikaa tsekata kevaan uusia anime tulokkaita? Mina en hapeakseni ole ehtinyt kuin Emmaa vilkaista. Se oli ainakin aika erikoinen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:57 pm
Mina katson kaikkea animea mita minulle annetaan, mutta on se niin vaarin kun joillekin ei sitten millaan suostuta laittamaan nopeampia yhteyksia... ISDNlla imuteta mitaan... kerpele. Tapan Soneran. Tapan. Tosin sitten minulla ei olisi sitakaan yhteytta...
Saa silla yhden jakson paivassa jos hyva tuuri kay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|