Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Aug 05, 2017 1:00 am

Het is wel vervelend dat zo veel van onze voeding deze stoffen bevat.. Zelfs groenten worden gemanipuleerd zodat ze er maar zo "mooi" mogelijk uit zien. crying Is toch raar dat er wel door wordt gegaan met die zogehete dioxines, maar dat de wereld op zijn kop staat nu er gif in de eieren zit.

Wij drinken eigenlijk nooit frisdrank, enkel water, thee, koffie en soms limonade. Vind prik ook geen lekker gevoel geven en sapjes te zoet.. Vroeger had ik wel eiwitshakes met aspartaam en sucralose, maar daarmee ben ik uiteindelijk ook overgestapt op de smaakloze variantie om die te vermijden (vind de smaak van zoetstoffen ook niet lekker!). Stevia is volgens mij wel oke, maar dat gebruik ik eigenlijk ook niet..

Wat betreft vlees/vis is het zeker een doel voor mij om ook flexitarisch te eten. Vroeger deed ik dit wel, maar is een beetje verwaterd..
PostPosted: Sun Aug 06, 2017 3:03 am

Ik snap ook niet dat bananen en komkommers en wat dan ook worden weggegooid omdat ze minder mooi zijn. who cares, as long as it tastes right....

kittyocean
Captain

kitty_one

Adventuring Hunter

PostPosted: Sun Aug 06, 2017 12:41 pm

Vandaag weer is even bij mijn ouders wezen eten mijn vader kookt meestal op zondag en dat is lekker! Hij maakte verse bladspinazie stampot met rundertartaar en runderbraadworst. Bij de spinazie doe ik meestal niet zoveel zout als ik het klaar maak omdat het eigenlijk al veel zout/mineralen bevat.

Ook ben ik erachter gekomen dat ik stampot met ketchup lekker vind xd
PostPosted: Mon Aug 07, 2017 12:30 am

ach, ik eet hutspot met mosterd en Lemau met suiker. Ik kijk nergens meer van op XP

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Aug 08, 2017 1:42 am

Saus is altijd goed, wij zijn gek op hot samurai saus xp
PostPosted: Wed Aug 09, 2017 1:25 am

gisteren vislasagna gemaakt. Voor het eerst dat de bladen niet geheel gaar waren XP en de pannetjes te klein XP

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 10, 2017 1:44 am

Haha oeps! Wij gister patat met frikandellen mrgreen
Vandaag frikandellen als ontbijt, sja moet op he..

Ben van plan om vanavond wel weer iets te maken met veel groenten
PostPosted: Sun Aug 13, 2017 2:45 am

Ik heb weer burrito's gemaakt. saus gemaakt door meer dan een kilo tomaten er in te doen XP Verder veel kruiden en weinig vlees. Beetje veel bonen though

Pa er ook 1 gegeven, hij vond het heerlijk smile

If anyone is interested in the receipe?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Aug 13, 2017 4:04 am

Klinkt als heel veel saus xp Ik ben wel benieuwd naar het recept hoor. Maak ze zelf altijd via dit recept https://www.kellycaresse.nl/recept-burritos/

Vanavond spitskool ovenschotel met mosterd heart
PostPosted: Mon Aug 14, 2017 1:04 pm

Ik vind spitskool lekker... maar met mosterd ^? is dat echt lekker?

Norwood

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Aug 15, 2017 1:11 am

Als je van mosterd en spitskool houdt wel biggrin
http://www.smulweb.nl/recepten/1406384/Lekker-ovenschotel-spitskool-champignons-spekreepjes-en-prei

Ze zeggen dat zwangeren een afkeer van koffie krijgen? Ik merk er nog niets van mrgreen Hou het wel bij 1 bakkie per dag.

Straks ga ik voor het eerst in mijn leven dim-summen lol
PostPosted: Sat Aug 19, 2017 1:50 am

ik mag eindelijk weer chocolade en andere vette dingen XP Gisteren trouwens kapsalon gegeten - iets wat ik 5 jaar terug ook at... toen ik Lemau voor het eerst zag

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 2:42 am

Haha romantisch biggrin Waarom was het vetloze dieet, vanwege de trouwerij?
PostPosted: Sun Aug 20, 2017 1:36 am

yup, minder vet, minder chocolade, omdat ik anders pukkels in mijn gezicht krijg. Kreeg ze nog steeds, maar veel minder

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 1:26 am

Geloof dat ik dat ook maar eens moet proberen.. Hele slecht huid, nu eet ik niet zo veel chocola maar wel veel vet (onder het motto dat vet beter is dan suiker wink )
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces