Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Musiikkihuone // Napit kaakkoon ja muzak soimaan! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 11:38 am

Itse olen painottunut elektroniseen musiikkiin. Se selittaa myos miksi soitan nykyaan syntetisaattoreita enemman ku kitaroita.
Mieliartisteja ovat Jean Michel Jarre, Safri Duo ja Royksopp, plus monta muuta elektronisen musiikin taitajaa.
Mita rockiin tulee, Coldplay in ykkosena mun listalla, sen jalkee tulee ELP (Emerson, Lake & Palmer).
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 11:18 pm

Tsuzue
Loysin netista semmosen Gactin kappaleen kun Seki Ray.
Aivan ehana.. <3.
Oon nyt popittanu sita viimeset pari paivaa.
Kukaan muu kuullu?
Mulla lahes koko Gacktin tuotanto poltettuna mp3-levyllä. heart Tai siis ainakin sen pitkasoitot. Kai. (Ainakin yhden fani-sivuston listan mukaan juu)

Wicked
Captain

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Sep 27, 2005 4:24 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:06 am

Min en ole ollut pitkaan aikaan minkaan bandin konsertissa.. Viimeksi taisin nahda livena Lordin kun olin Oulussa kaksi kesaa sitten, eli kesalla 2003.. *muistelee* Vai olikohan Rotuaari Piknik tuon Lordin jalkeen.. Jos oli, niin sitten viimeisin minka olen nahnyt livena on... Hmmm... Don Huonot.. >___<

meppu
Crew

Dark_Mana

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 6:44 am

Hmm... olin tossa menneena kesana Tuskassa, joten voitte paatella musiikkimakuni sen perusteella. blaugh

Lempibandeikseni mainitsisin Children of Bodomin, Dimmu Borgirin, Rhapsodyn, DragonForcen, Ensiferumin, Wintersunin ja Emperorin.

Ai niin, ja sitten olen jostain syysta ihan koukussa semmoiseen japanilaiseen tyttobandiin kuin Morning Musume. Niin hauskaa ja piristavaa musiikkia etta! xd
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 6:53 am

thoughtless`

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 1:30 pm

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 5:27 am

Hupsista.. Toi miun edellinen postaus on virheellinen.. Olenhan nimittain ollut myos Qstock 2003:ssa katsomassa mm. Sentencedia.. Sentenced oli silloin viimeinen esiintyja, joten Sentencedin konsertti on viimeisin jonka olen nahnyt..

R.I.P.
Sentenced
1989-2005

meppu
Crew

thoughtless`

PostPosted: Sun Nov 13, 2005 9:26 am

Meinasin tanaan ennakkovarata Free Record Shoppiin KoRnin See You On The Other Siden, mutta en sittenkaan. Se kun ilmestyy 7. joulukuuta ja olisi mahtavaa saada jo sina paivana, mutta kun 19,99e ja jos kaupasta saisi halvemmalla, ja erotuksen saisi nettikaupan etukuponkina. Mita mina silla? Harvemmin tulee tilattua kuitenkaan.
Ja siella on muuttunut jarjestelyt kun pitaa maksaa jollain kortilla, ei enaa kelpaa kateinen...?
PostPosted: Sun Nov 13, 2005 9:59 am

Ismo Alanko (Saatio), Ultra Bra ja Mika Nakashima ovat ainakin mulla "in" right now.
Kavin tassa muutama viikko sitten free jazz konsertissa ja se oli melkoinen elamys... Sitten jouluna olisi tarkoitus menna Rajattoman joulukonserttiin. heart Harmittaa vaan kun tana vuonna ei ole tullut yhtaan musikaaleja tanne Ouluun, viime vuonna Satuday Night Fever oli aivan mahtava ja kaksi vuotta sitten tullut Hair-musikaali viela parempi... Olen kateellinen teille kaikille etelasuomalaisille. gonk

AoiOnaga

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 11:31 am

*sai traumoja Madonnan uusimmasta musavideosta* Oikeesti, ne jalat olivat pelottavat. gonk Kyllahan Madonna naytti pitaneen huolta kropastaan,mutta alkoi kylla jo nakya merkkeja siita etta ika alkaa muoria painamaan...
PostPosted: Tue Nov 15, 2005 11:20 am

Hahaa. Sainpas Petruccin Suspended Animationin laitettua tilaukseen vihdoinkin. 3nodding

Pirun kova levy, ei voi muuta sanoa.

Taxet
Crew

thoughtless`

PostPosted: Sat Nov 26, 2005 5:49 am

Vitun italialainen Mtv.
Julkaisu Kornin koko uuden albumin sivuillaan vaikka se julkaistaan vasta 6. paiva maailmalla, itsenaisyyspaivan takia taalla vasta 7.
PostPosted: Sat Nov 26, 2005 11:11 am

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 8:10 am

Mitapa tykkaatte Gravitation Soundtrackin kappaleesta Welcome to my Romance? whee Ma voin sieluni silmin nahda millaisen musaakkivideon Shu voisi tuosta vaantaa... xp Ehka tarkoitettu vain yksityistilaisuuksiin,joissa ainoana kutsuvieraana herra Eiri Yuki.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 12 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces