|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 11:59 am
Zakou Nenharma kittyocean Voordeel als je met de mule post; je k**t het personage daardoor laten leven! Het personage kan opdrachten geven etc etc. En zo wedstrijden maken, of winnaars organiseren!!! Ik denk dat Gaya maar weer tot leven moet komen XD *pakt de pompoms* Go gaya go gaya go gaya srry ik izz hyper ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:06 am
Het is eigenlijk allang bekent en iedereen weet het, maar toch wil ik iedereen nog even aanmodigen voor te doneren! Daarom bij dit topic. Het is voor onze guild! Alle beetjes helpen! Dus doneer zoveel als je wilt, maar doneer! Het is niet verplicht, maar ze stellen het zeer op prijs als je doneert! ( en Gaya_von_Duch heeft het zo koud in haar arme jurkje) dus jullie moeten helpen! Doneren mensen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:45 am
Jenske Het is eigenlijk allang bekent en iedereen weet het, maar toch wil ik iedereen nog even aanmodigen voor te doneren! Daarom bij dit topic. Het is voor onze guild! Alle beetjes helpen! Dus doneer zoveel als je wilt, maar doneer! Het is niet verplicht, maar ze stellen het zeer op prijs als je doneert! ( en Gaya_von_Duch heeft het zo koud in haar arme jurkje) dus jullie moeten helpen! Doneren mensen!! Ja, arme arme ik cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 6:56 am
Gaya_von_Dutch Jenske Het is eigenlijk allang bekent en iedereen weet het, maar toch wil ik iedereen nog even aanmodigen voor te doneren! Daarom bij dit topic. Het is voor onze guild! Alle beetjes helpen! Dus doneer zoveel als je wilt, maar doneer! Het is niet verplicht, maar ze stellen het zeer op prijs als je doneert! ( en Gaya_von_Duch heeft het zo koud in haar arme jurkje) dus jullie moeten helpen! Doneren mensen!! Ja, arme arme ik cry ja arme jij cry Ik zal snel nog wat doneren, maar op het moment ben ik aan t sparen voor iets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:04 am
Iemand trouwens gezien dat de guild nu 3 pagina's heeft? Allang sweatdrop maar zag het nu pas. nog 3 te gaan en de telling onderaan de page klopt weer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:05 am
Darlaa Iemand trouwens gezien dat de guild nu 3 pagina's heeft? Allang sweatdrop maar zag het nu pas. nog 3 te gaan en de telling onderaan de page klopt weer. Volgens mij plaktie er iedere keer dat er een pagina bij komt een nummertje bij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:01 am
uuuh.. wat is het probleem? waar gaat het over neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:07 am
Lil^_^Kitty uuuh.. wat is het probleem? waar gaat het over neutral dat onder aan de forum pagina staat dat er 6 pagina's zijn maar dat zijn er eigelijk 3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:10 am
Ach ja, het is en blijft Gaia he? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:31 am
IcedEarth Ach ja, het is en blijft Gaia he? wink 100% mee eens =D Ze zijn nog aan het testen =D Ik vergeef ze veel =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:02 am
Darlaa Lil^_^Kitty uuuh.. wat is het probleem? waar gaat het over neutral dat onder aan de forum pagina staat dat er 6 pagina's zijn maar dat zijn er eigelijk 3. heb je er last van dan? xd Ik bedoel, Gaia is nog in de Alpha versie. De Beta is er als de Battle System er is... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:11 am
Lil^_^Kitty Darlaa Lil^_^Kitty uuuh.. wat is het probleem? waar gaat het over neutral dat onder aan de forum pagina staat dat er 6 pagina's zijn maar dat zijn er eigelijk 3. heb je er last van dan? xd Ik bedoel, Gaia is nog in de Alpha versie. De Beta is er als de Battle System er is... 3nodding goh die is laat, nee, ik merkte alleen maar blij op dat er al weer 3 pagina's waren en dat er maar 3 bij moesten om weer op het aantal van vroeger te komen, toen zei buttonfly dat ie er iedere keer een nummertje bij plakt, er is eigelijk geen probleem ^_^ maar jij vroeg wat het was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 11:45 pm
een teken de persoon boven je topic, en als echter iedereen het leuk vind, meschien akn et dan wel een sticky worden (of mag ik da niej zeggen/vragen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|